Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~^^HEINÄHATUT vko46^^~

12.11.2007 |

Availen tässä meille pinoa pikaisesti... Työt alkaa parin minsan päästä!!

Omassa navassa ei mitään uutta... Viime viikkoisessa pinossa kyselin tuosta myöhään plussaamisesta onko kenelläkään kokemuksia? Tilanne täällä siis se, että viime viikon sunnuntaina tein ekan testin, joka oli haamu, eikä viiva ole siitä hirmuisesti vahvistunut (on kyllä, mutta ei ole vieläkään lähellä tasaisia viivoja)... Vieläköhän voi kaikki olla hyvin, vai onko jo tuhoon tuomittu heti alussa?

Nyt pitää mennä. Mukavaa viikon alkua kaikille heiniksille!!

Leonmami rv5+1

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus pyörii mielessä koko ajan ja tuntuu, että siitä vois puhua tuntikausia. eilen ja tänään ollut kokonaan polttamatta tupakkaa eikä ole ollut edes vaikeeta. mut ens viikko oliski sit iltavuoroviikko töissä, jolloin tiedän jo nyt, et hankaluuksia tulee.. :( toivottavasti pystyn voittamaan himot.

tää on kyllä ihan sairasta, ku tekis mieli syödä vaan koko ajan. kaupassa käydessä ostin yht. 8 dacapoa, suffelia, pätkistä ja jimiä. ne on niin hyviä! mä luulen, et tätä vauhtia tulee varmaan 30kg ylimäärästä, jos tahti ei muutu.. sitä sulkapalloa vois nyt vihdoin ja viimein varmaan käydä kokeilemassa..

missä vaiheessa se maha muuten alkaa pyöristyä? odotan sitä, ku kuuta nousevaa. :) oon vissiin ihan sopusuhtanen mittojen puolesta 168/60, jos sillä on vaikutusta asiaan.

näillä mennään. laala 6+7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla