Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa supistuksista pitäisi huolestua? rv 31

Vierailija
11.11.2007 |

Mulla nyt menossa rv 31 ja supistelee todella paljon. Yöllä alkoi ja tänään on supistellut koko päivän. Parhaimmillaan tulee 5-6 supistusta tunnissa. Ne ovat kivuliaita. Synnytysosastolta sanottiin, ettei hätää, ellei tule tämän useammin, mutta jotenkin huolestuttaa tilanne. Lähden kyllä käymään siellä päivystyksessä, ellei yön aikan lopu tämä.

Voiko supistuksista olla jotain haittaa? Nyt on mennyt jo tunti, eikä ole tullut yhtään supistusta, joten voi olla, että lepo auttoi. Mutta ei kyllä tunnu kivalta tämmöinen. Ensisynnyttäjä olen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut särkylääkettä?

Lepoa ja lepoa vaan!

Vierailija
2/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti laskeutuu lähtökuoppiin.. Pian huomaat, että on maha tipahtanut!

Ei välttämättä ole kuin tämän päivän supistuksia ja menevät sitten ohi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy juu ottaa rauhallisesti. Onneksi huomenna on vielä vapaapäivä. Täytyy sitten hakea saikkua, jos ei helpota:) Vielä olis 3 viikkoa töitä jäljellä, mutta jos supistelut pahenee, niin ei ole kiva töissäkään olla. Täytyy siis jatkaa tässä lepäilyä. :)

ap

Vierailija
4/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuksia pitkin päivää paljon. Oli sellainen ei normaali olo, ahdistava..Soitin synnärille ja käskivät tulla käymään, supistuksia tuli säännöllisesti. Välillä loppuivat ja alkoivat taas. Onneksi menin sairaalaan, yöllä supistukset loppuivat ja huokaisin jo helpotuksesta vaan sitten poksahti ja vedet menivät:( Onneks antoivat heti silloin illalla kortisonin varmuudeks, vauvan keuhkoja kypsyttämään.

Mitään muuta ennakkovaroitusta ei ollut, edellisenä päivänä olin käyny lääkärissä ja kaikki ok. Viikkoja 31+ Vauva syntyi seuraavanapäivänä, synnytystä ei lähetty estelemään kun vedet meni totaalisesti kaikki sekä vauvan painoarvio oli jo 1,9kg. Paino 2,1kg pikkumiehellä ja pituuskin 45.5cm

Vierailija
5/5 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makoilin kans kokopäivän, vaan ei mun tapauksessa auttanut yhtään. Mutta olet jo hyvillä viikoilla:) Älä ressaa turhaan, jos vauvasi päättää syntyä on sillä jo mahtavat mahdollisuudet selvitä:)) Toivotaan toki et vauva masussa vielä pysyy viikkoja kasvamassa ja kehittymässä.

Lepäilet tietysti ja haet saikkua!