Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pekka-Ericista olisi voinnut tulla maisteri tai Di
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joka tapauksessa hänen elämänsä olisi varmaan muuttunut aivan erilaiseksi, jos olisi jaksanut lukion loppuun. Yläaste ja lukio ovat älykkäille ja erilaisille usein tosi raakoja paikkoja. Jos jotenkin rämpii ne läpi, niin esim. yliopistossa voi olla ihan erilaista, voi saada paljon kavereita ym. Tunnen monta, jotka olivat pahasti koulukiusattuja ja " heräsivät elämään" yliopiston alettua, löydettyään itselleen paremmin sopivaa seuraa ja tultuaan hyväksytyiksi.