Gallup: Minkä maalaisten miesten kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (57)
Taidan olla varsin vaara vastaamaan tahan.
Oma mies on Kanadalainen.
Muita on ollut Amerikasta, Saksasta, Irlannista, Briteista jne.
ja kenialaisen. Kyllä se pitää paikkaansa että tummaihoisilla on hermeettinen kalu. Nykyisellä (suomalaisella) miehelläni on iso mutta kyllä se kenialainen voitti silti. Vaikka kylläkin parempaa seksiä on mieheni kanssa mitä sen kenialaisen
viikon päästä saan inkkariseksiä. Mulla treffit oikean amerikan intiaanin kanssa.
Ja ellei jotain ihmettä tapahdu, niin en enää suomalaista huoli! Ei niinkään sänkytaitojen takia, vaan yleisen käyttäytymisen, huomaavaisuuden, naisestaan huolenpidon ja keskustelutaitojen takia. Näitä suomalaismiehillä on aniharvalla. Seksikokemusta on kahdesta britistä (ne parhaat), irlantilaisesta ja hollantilaisesta.
Minulla on ollut ainakin 30 eri maasta miehiä, ei niissä ole mitään eroa jos ollaan rehellisiä.
etelä-afrikkalaisen (valkoihoinen), australialaisen, britin (tummaihoinen), amerikkalaisen (tummaihoinen) ja suomalaisten miesten. ja italialaisen naisen.
t. 1,5-vuotiaan tytön korkeasti koulutettu, huippupalkkainen, uusmedia-alalla työskentelevä nuori äiti, joka avoliitossa suomalaisen miehen kanssa :)
Mutta onneksi ei tarvii ajatella enää tuollaisia. Löysin itseäni paremman miehen ( siis näin on) ja nyt olen ollut hänen kanssaan 3 vuotta yhdessä enkä ikinä ois kuvitellutkaan että tässä maailmassa on edes tuollaisia miehiä kuin mitä hän on. Hän ei ole suomalainen siis.
taas kun ajatellaan av-mammojen näkökulmasta niin kaikki jotka ovat harrastaneet seksiä ulkomaalaisten kanssa on jotain onnettomia läskejä yh mammoja.
Joskus oli ketju siitä ettei kukaan hoikka kaunis nainen huolisi mitään mutu miestä itselleen. :DD
Vierailija:
taas kun ajatellaan av-mammojen näkökulmasta niin kaikki jotka ovat harrastaneet seksiä ulkomaalaisten kanssa on jotain onnettomia läskejä yh mammoja.Joskus oli ketju siitä ettei kukaan hoikka kaunis nainen huolisi mitään mutu miestä itselleen. :DD
Minulla on ollut paljon ulkomaalaisia miehiä, suomalaisia sovinistisikoja en huoliskaan enää. Mitä minä taas tiedän, niin kaikilla läskeillä yh:illä on suomalainen mies.
Sullakin on takuuvarmasti suomalainen paksu sovinistisika miehenä.
Minä olen hoikka ja kaunis nainen, lapsia ei minulla (meillä) ole. Mieheni on ulkomaalainen ammattimalli. Mitäs siihen sanot?
irlanti, skotlanti ja sveitsi vie voiton minun osaltani
Itse en ole tätä mieltä. Minulla monta kaunista ja hoikka ystävää jolla ulkomaalainen mies. AV MAMMAT ovat vaan olleet sitä mieltä että suomessa kun kattoo noita ulkomaalaisia miehiä niin niillä on läskit yh:t puolisoina!
Minulla on suomalainen komea urheilullinen mies joka puhuu ja pussaa.
yksi englantilainen, 4 italialaista, 1 guinelainen, 1 barbadokselta (paras sängyssä) 1 jamaikalta, 3 egyptiläistä, 3 israelin juutalaista, 1 amerikkalainen (valkoinen) 1 espanjalainen, 1 saksalainen, 1 palestiinalainen ja 1 ranskalainen.
Nyt olen onnellisesti naimisissa suomalaisen kanssa, minulla on hyvä avioliitto, erittäin hyvä mies. Mieheni tietää osan näistä seikkailuistani, asuin silloin ulkomailla.
Suurin rakkauteni ja ainoa rakkauteni mieheni lisäksi oli tämä superkomea palestiinalainen mallipoika jota en ole saanut mielestäni vieläkään. Loppujen lopuksi olimme kuitenkin erilaisia ja sanon suoraan että häntä en saanut, hänellä kun oli niin paljon muitakin ottajia eikä hän olisi halunnut muuttaa mihinkään takahikiä Suomeen.
kap verdeläinen, gambialainen, jenkki, togolainen, somali, englantilainen ja sanotaan että jenkillä oli isoin kalu, mutta mukavan kokoisia on kaikilla olleet. turvaseksiä on harrastettu, ei huolta.
suomi, vietnam, chile, peru, englanti, skotlanti, australia..
Ja koskaan en kenenkään suomalaisen kanssa ole mennyt sänkyyn kun ovat kaikki olleet niin armottoman juntteja.
parin ruotsalaisen ja yhden portugalilaisen...