Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tehdä minun kanssa mitään. Onko järkeä olla yhdessä vain lasten vuoksi?

Vierailija
11.11.2007 |

Mies on lapsille ihan hyvä isä. Leikkii ja antaa ruokaakin, jos on pakko. Mutta minulle hän ei ole hyvä.

Miehestä asiat on näin;

Nainen on äiti ja automaattisesti aina vastuussa lapsista kotona ollessaan. Jos siis mies vaikka leikkii lasten kanssa ja päättääkin kipaista jonnekin. Äiti, joka on jotain omaa juttua tekemässä, saa sen asian heti välittömästi keskeyttää ja ottaa oman paikkansa lasten kanssa.

Nainen on aina kotona. Jos lähtee jonnekin, saa lähteä, kunhan ottaa lapset mukaansa.

Naiselle ei tarvitse puhua, jos ei huvita, kysyi tai sanoi se sitten mitä hyvänsä.

Jos mies laittaa ruokaa, nainen siivoaa sotkut. Jos nainen laittaa ruokaa, siivotkoon omat sotkunsa.

Nainen on siivonnut talon tulevan isänpäivän kunniaksi. Mies sotkee keittiön, heittelee vaatteitaan sinne tänne ja jättää sotkuja. Kun nainen pyytää korjaamaan jälkensä, kun on juuri siivonnut mies vastaa " mitäs sitten" .

Mies ei ikinä koskaan siisti vapaapäivinään paikkoja. Siis korjaile tavaroita lattioilta, sijaa vuoteita yms. Paitsi juuri tänään, kun on isänpäivä ja vieraita istuu keittiössä. " tyyliin katsokaa nyt kun joudun pyhäpäivänäkin tekemään..."

Mies kun tulee töistä, hänellä on oikeus päivänokosiin, sitten ruokaa ja sitten ruokalepo. Nainen kun syö ja menee heti makoilemaan ja tiskit jää pöydälle. Nainen kyllästyneenä illalla napattaa " kun aina joutuu nämäkin laittamaan" . Mies siihen, mitäs menit nukkumaan.

Mies lupautuu ilta- ja yövahdiksi lasten kanssa. Mies menee lasten kanssa saunaan, äkkiä löylyää ja pesee ja huutaa naisen saunaan, itse poistuu. Nainen siis pesee lapset ja yrittää saada löylyä kiukaasta, kun mies ei ole viitsinyt lisätä puita.

Mies menee sänkyyn makaamaan ja haetuttaa 3-vuotiaalla yövaipat, satukirjat yms. pimeästä huoneesta. Lapsi huutaa, kun pelkää yksin mennä. Mies huutaa naiselle, kun " huudatat tahalleen lasta" . Nainen siis hoitaa iltatouhut ja lukee sitten sadunkin ja hoitaa lapset nukkumaan. Ja muistuttaa miestä, että piti saada yö nukkua. Mies raahaa petivehkeensä lastenhuoneeseen, paiskaa oven kiinni ja alkaa kuorsata.

Nainen katselee yksin televisiota äänettömällä, miettii elämänsä järjettömyyttä ja sitä, millä siitä pääsisi eroon... Miksi elämästä tulikin tällaista helvettiä??!!??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika samalta kuin meilla. olen miehelle sanonut (useamman kerran), etta ero tulee jos asiat ei muutu. ja koska han ei halua jutella ja asiat hanella hyvin, olen tyostanyt eroa jo aika pitkalle. tietysti vielakin yritan vedota haneen ja toivoisin asioiden muuttuvan, mutta paiva paivalta tuntuu vain helpommalta hyvaksya tuleva ero.

Vierailija
2/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan se ei vaatisi, että nainen olisi tyytyväinen, vai mitä? Huomioisi joskus naista, arvostaisi kotitöitä, olisi oma-aloitteisesti lasten kanssa. Mielestäni on toisen ihmisen arvoa alentavaa, jos jättää sotkunsa ja vaatteensa toisen siivottavaksi. Ja olettaa ilman muuta että hänen menonsa ovat tärkeämpiä kuin toisen.

Tuntuu siltä, että miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä ja luulen, että kunnon näpäytys olisi tälle tarpeen. Mutta vaatiiko se lopullisen eron vai menisikö asia perille jollain muulla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt harrastamaan seksiä tuollaisen ihmisen kanssa joka ei kunnioita sinua yhtään IHMISENÄ?

Vierailija
4/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse joskus olin samanlaisessa suhteessa ja täällä minun erohaluni teilattiin kokonaan. Sanottiin vaan että olen huono ja paska äiti kun eroan miehestä joku kumminkin tekee jotain!!!!

eli älä nyt missään nimessä eroa, sun pitää äitinä kärsiä vaan lastesi takia. lapset on kuulema onnellisempia kun vanhemmat voivat huonosti, pääasia että vanhemmat asuvat samankaton alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä