Onko sinusta sellainen äiti " paremmin onnistunut" , jonka lapsilla on sama isä?
Ja myös toisinpäin, onko parempi että miehellä on lapsia vain yhden naisen kanssa? Arvotatko siten erilailla vanhempia?
Kommentit (46)
Vierailija:
Jos vielä joskus huolin miehen elämääni, sen täytyy olla täydellinen. Heti jos ilmaantuu pienikin asia mistä en pidä, saa mies kenkää.
Todella ylimielistä todeta tuollaista paskaa, ihan sama, kuin selittäisi, että tiedän olevani paras puoliso miehelleni tai paras täti veljeni lapsille... kun kerran heidän mielipidettään ei ole kysytty.
Epäonnistujia ihmissuhteissa. Ei kuitenkaan välttämättä epäonnistujia vanhemmuudessa (tosin tietämäni naiset, joilla on useita lapsia eri miehille, on niitä joiden lapset elää lastenkodissa tai sijaisperheessä).
Pääasia, että ihmiset ovat onnellisia.
Mutta noin " normaaleissa" tapauksissa en. Äidilläni on kahden miehen kanssa lapset ( veljeni ja minä ), ja parempaa äitiä saa hakea.
Minä itse olen yksinhuoltaja ja ainoa missä olen elämässäni epäonnistunut on miehen valinta. Valitsin väärin, " tein" lapsen ja menin naimisiin. Hoidin lapsen, kodin, työn ja miehen. Mies hoiti oman työnsä suhteensa kavereihin käymällä vähintään kerran viikossa heidän kanssa kaljalla tms. Lapsen ollessa 3-vuotias, mies ilmoitti ettei jaksa tällaista elämää.
En koe epäonnistuneeni liitossani, ainoastaan siinä että valitsin väärän miehen.
Jos vielä joskus huolin miehen elämääni, sen täytyy olla täydellinen. Heti jos ilmaantuu pienikin asia mistä en pidä, saa mies kenkää.