Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta sellainen äiti " paremmin onnistunut" , jonka lapsilla on sama isä?

Vierailija
11.11.2007 |

Ja myös toisinpäin, onko parempi että miehellä on lapsia vain yhden naisen kanssa? Arvotatko siten erilailla vanhempia?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

Vierailija
22/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen mielestäni parempi äiti koska minulla on 3 lasta saman miehen kanssa, eikä muiden kanssa tule olemaankaan. Tunnen eräänkin äidin, jolla on neljä lasta kolmen eri miehen kanssa. Tosin se on muutenkin sellainen jakaja ja baareissa istuskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen mielestäni parempi äiti koska minulla on 3 lasta saman miehen kanssa, eikä muiden kanssa tule olemaankaan.

Oletko joku ennustajaeukko?

Vierailija
24/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siitä että jotkut tekee ns. perhesuunnittelua...

Vierailija
25/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja nuoremman sisaruksen isän kanssa asutaan. Tulee aina paha mieli kun ajattelen niitä esikoisia jotka asuu äidin, pikkusisaruksen ja pikkusisaruksen isän kanssa ;-(

Kun et kerran asiasta mitään tiedä niin...

Kysyisitpä 13-vuotiaaltani, olisiko pikkuveli (6kk) pitänyt abortoida vain siksi, että äiti meni uudelleen naimisiin ja kehtasi sitten uudessakin liitossa vielä synnyttää. Tai kerro miehelleni näin isänpäivän kunniaksi, että hän on isänä huono, koska ei ole siittänyt myös esikoistani.

Vierailija
26/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paremmin onnistunut, kyllä!

Vierailija
27/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kysy itse siltä 13 vuotiaalta oisko kiva jos heillä ois sama isä ja hänenkin isä asuis perheen kanssa.

Ei tarvitse edes kysyä, koska tiedän kysymättäkin, että lapsi on ollut siitä päivästä (9 v. sitten) lähtien onnellinen ja turvassa, kun ei enää tarvinnut pelätä että se sinun ihannoimasi OMA ISÄ löisi.

Vierailija
28/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teet lapsia noin holtittomasti!

Vierailija
29/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia vanhempia saa hakea, mutta olisin toivonut että olisivat eronneet aiemmin jo. Eivät riidelleet ja olivat kumminkin ihan rakastuneita mutta kyllä minä ja pienenä ymmärsin ettei heitä ole toisilleen luotu. Ero ei ollut yllätys.

Nyt ovat molemmat naimisissa niitten oikeiden kanssa. Isäni sai vielä lapsen uuden vaimonsa kanssa.

Minulla on maailman parhaat vanhemmat kaikesta huolimatta.

Vierailija
30/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi teet lapsia noin holtittomasti!

Lapsillani on ikäeroa 13 v.

;)

Vierailija
31/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lasta toiselle miehelle ja ero tuli jo raskaus-aikana.. eli jos joskus haluan kolmannen lapsen niin hänellä on jo kolmas eri isä..

Siis itseäni tämä ei haittaa millään lailla,mutta just tämä " mitähän kaikki muut ajattelee.."

Ja enpä minä kellekkään väitäkkään että olisin mitenkän onnistunut mies-valinnoissani!

Mutta itse olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni näin. senhän pitäisi olla tärkeintä..

Vierailija
32/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 45

Vierailija
33/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännänpäs nyt vielä rautalangasta:

Miehestähän ei näy päällepäin se väkivaltaisuus!

Mies muuttui raskausaikana, aivan täysin. Että revi sinä siitä!

Varo vaan koska omasi aloittaa!

Vierailija
34/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivaS:

Odotan toista lasta toiselle miehelle ja ero tuli jo raskaus-aikana.. eli jos joskus haluan kolmannen lapsen niin hänellä on jo kolmas eri isä..

Siis itseäni tämä ei haittaa millään lailla,mutta just tämä " mitähän kaikki muut ajattelee.."

Ja enpä minä kellekkään väitäkkään että olisin mitenkän onnistunut mies-valinnoissani!

Mutta itse olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni näin. senhän pitäisi olla tärkeintä..

Vierailija
35/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miten olisin epäonnistunut?

Vierailija
36/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useimmiten lapset on hankittu nopeasti uuuden miehen kanssa ja ero tullut yhtä nopeasti, ja lapsilla kohtuu pienet ikäerot. Toki toisinkin voi olla, mutta tältä se useimmiten näyttää.

Ja kyllä ihmettelen jos miehellä on lapsia kolmen tai useamman naisen kanssa ja ihan samasta syystä.

Vierailija
37/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teetkö tieten tahtoen lapsia yksin? Se ei tosiaan olekaan epäonnistumista, se on törkeää.

Vierailija
38/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jäänyt leskeksi ja nyt uudestaan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
39/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eri miehiä on kahdeksan ja jokaisen kanssa on tehty yksi lapsi, niin pidän kyllä huomattavasti epäonnistuneempana kuin äitiä jonka kahdeksan lasta on saman miehen kanssa tehtyjä ja isä asuu lastensa kanssa saman katon alla.

Jos taas lapsia on kahden eri miehen kanssa ja kyseessä on uusperhe, niin mielestäni ei ole tuomittavaa että ensimmäisen miehen kanssa on eronnut ja että hankkii lisää lapsia silti.

Vierailija
40/46 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsia vaikka 3 miehen kanssa, mutta ei edes asu yhdessä yhdenkään lapsen isän kanssa. Mutta en silti pidä heitä epäonnistuneina, he voivat itse olla onnellisia vaikka minä en samanlaista elämää itselleni toivoisikaan.