Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on varaa viiteen lapseen?? Tai edes kolmeen??

Vierailija
10.11.2007 |

Paljonko vauvaan kuluu ekana vuonna? Anna joitain hintaesimerkkejä niin tiedän kannattaako edes alkaa yrittää..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista paljon meni rahaa.

Vierailija
2/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka " aina kannattaa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, minä kotona tällä hetkellä kotihoidontuella. Yhden talven olen tehnyt iltatöitä, muuten olen ollut kotiäitinä. Ei eletä leveästi, mutta hyvin kuitenkin. lapsilisä saamme muutaman euron alle 500e/kk, miehellä jää käteen vähän kuukaudesta riippuen 2000-3000e.

Vierailija
4/6 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun lapset ovat yli kymmenenvuotiaita, alkaa sitä rahaa vasta kulumaan hurjia summia. Harrastukset maksavat, vaatteet ovat kalliimpia, eikä niitä enää voi juuri kierrättää, ja ruokaakin kuluu huimia määriä.

Vierailija
5/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niissä ollut hintalappuja kiinni, mutta niin paljon menee kuin haluaa vaan pistää menemään. Toisaalta vähälläkin pääsee. Suurimmat kulut pakolliset on ruoka, asunto ja jos haluaa niin auto. Harrastukset tulevat sitten. Monesta asiasta voi tinkiä. Ihan kivasti menee. Pian menen töihin, nyt vielä kotona. Miehellä on kyllä aika hyvä palkka.

Vierailija
6/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa miettiä, mitä ja kuinka paljon haluaa lapsille tarjota mahdollisuuksia harrastaa tai vaikka nähdä maailmaa esim vanhempien kanssa matkustaen..