Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi veti herneen nenään kun ilmoitimme että vietämme isänpäivän kotona oman perheen kesken!

Vierailija
09.11.2007 |

Joka vuosi sama juttu, oli jouluaatto, äitienpäivä tai isänpäivä, aina meidän pitäisi suhata edestakaisin ja käydä molempien vanhempien luona. Ikinä ei saa rauhoittua pyhäpäiväksi oman perheen kesken vaan koko päivä yhtä autossa istumista ja kyläilyä. Nyt sanoin miehelle että tällä kertaa ja mieluiten tästä lähtien vietetään juhlapyhät kotona. On hänkin isä ja olen minäkin äiti ja " ansaitsisimme" tulla juhlituiksi siinä missä anopitkin.

Minun äiti ymmärsi hyvin kun kerroin että haluamme kerrankin viettää isänpäivää kotona ja juhlia meidän perheen isää ja että tuomme lahjan edellisenä iltana mutta anoppipa suuttui niin verisesti että huusi puoli tuntia ja lopuksi löi luurin korvaan. Kuinka kamalia, kiittämättömiä ihmisiä olemme kun pilaamme kaiken ja he nyt joutuu viettämään isänpäivän kahdestaan.

Voi elämä.. pitääkö tässä vaan taas antaa periksi ja istua persiilleen autonpenkille nokka kohti anoppilaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itsestään marttyyrin. Tuolla tavalla käyttäytyvät henkisesti keskenkasvuiset tärkeilevät idiootit.

Vierailija
42/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia et halusin luoda meidän perheelle sopivat tavat ja päästä noista vierailuista. Tosin tämän päätöksen takia meillä on aina kaikkinä pyhinä avoimet ovet. Tarkoittaa sitä et jos on halua niin meillä voi jouluna olla omat vahempani, appivanhemmat uusinen puolisoineen jne. Ikinä ei ole kyllä niin käynyt et kaikki olisivat pöydässä. Järjestä joulua itse mielelläni ja muitakin pyhiä joten vietän sen mielellään kotona. Toisekseen en halua sitä stressiä et pitää ravata paikasta toiseen 2 pienen lapseni kanssa. Kaikki on ollut ok kun tein asian heti alusta alkaen selväksi ja kukaan ei pidä minua itsekkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen takia et halusin luoda meidän perheelle sopivat tavat ja päästä noista vierailuista. Tosin tämän päätöksen takia meillä on aina kaikkinä pyhinä avoimet ovet. Tarkoittaa sitä et jos on halua niin meillä voi jouluna olla omat vahempani, appivanhemmat uusinen puolisoineen jne. Ikinä ei ole kyllä niin käynyt et kaikki olisivat pöydässä. Järjestä joulua itse mielelläni ja muitakin pyhiä joten vietän sen mielellään kotona. Toisekseen en halua sitä stressiä et pitää ravata paikasta toiseen 2 pienen lapseni kanssa. Kaikki on ollut ok kun tein asian heti alusta alkaen selväksi ja kukaan ei pidä minua itsekkäänä.

Vierailija
44/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali ihminen tuollaista ota.

Vierailija
45/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet tämänkin ketjun kirjottajista julistaa, että haluaa viettää pyhät itsekseen ja muutenkin päättä ihan itse milloin haluaa nähdä appivanhempansa, toisin sanoen olla näkemättä mielummin lainkaan. lueppa viestit uudestaan!

ps. mistä päättelet sukupuolen?

Vierailija:

47, valinnut surkean miehen.

Ei normaali ihminen tuollaista ota.

Vierailija
46/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on vaimo, niin poikasi on sitten outo luuseri.

Vierailija
47/48 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän opetan lapsilleni ja minulle kelpaa se mitä itse opetan

Vierailija
48/48 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa katkaista välit tai tuottaa pahaa mieltä läheisille, niin siitä vaan.

Turha sitten on itkeä, kun jää yksin..