Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkaa mieluummin 25- kuin 35-vuotiaina, että haluatteko olla

Vierailija
09.11.2007 |

vanhoina samanlaisia kuin lapsettomat ja erityisesti lapsettomat ja sinkkuina eläneet sukulaisenne tai muut lähipiirinne ihmiset?

Ainakin minun kokemukseni mukaan he ovat joustamattomia, liian itseriittoisia ja kuivahtaneet kasaan kuin rusinat tai pasuneet kuin pullataikina. He tuoksuvatkin aivan erilaisille kuin muut ihmiset, kitkerälle esim sokeritautiselle tai reumaattiselle. Kai nuo vaiva voivat pahentua jos omistaa elämäsnsä oman napansa ympärillä pyörimiselle.

Hankkikaa siis niitä sukpuolisuhteita, saakaa lapsia ja ennenkaikkea kasvakaa ihmisiä vuorovaikutuksesssa toisten ihmisten kanssa. Ei ole, sama elää yksin kuin jos jakaa arjen muiden kanssa suraavat vuosikymmenet! Hoitakaa traumanne ajoissa ettette 40-45 v surkuttele, että koko hedelmällinen ikänne meni terapioissa tai puidessanne asioita ylhäisessä yksinäisyydessänne ilman mainittavaa kehitystä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää ap-raukkaa. :)

Vierailija
22/22 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin endometrioosi kun olin 21 ja miehen kanssa sitten päätettiin, että lapset saa tulla jos on tullakseen. Nyt lapsia on 2 ja olen 25-vuotias. Voi olla että yli kolmekymppisenä en olisikaan saanut lapsia endon takia.

Mutta, minulla oli hyvä mies jo valmiina. Kaikilla ei välttämättä käy niin hyvä tuuri, jotkut löytävät elämänsä kumppanin vasta 40-vuotiaana, kaikki eivät halua tehdä lasta yksin. Mun mielestä tuon lastenhankinta-ikä kysymys on ihan turha, ei niitä lapsia noin vain hankita esim. 25-vuotiaana, vaikka se kuinka olisi ihanteellinen ikä lapsien saamiselle.

Muutoin en kyllä ap:n teksistä ymmärtänyt mitään, en tiedä liittyikö tämäkään juttu siihen edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla