Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä kerran. Mitä laittaa lapsen päälle ulos kun käsi kipsissä

Vierailija
08.11.2007 |

Haalarin sisälle käsi ei mahdu, tai pitäisi olla superiso haalari

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä noista muutamista kommenteista. Tiedän tunteen, kuinka paha olo on kun lasta sattuu.

Minä suosittelisin jotain napitettavaa neuletta jonka päälle toppaliivi ja vähän kylmemmällä toppatakki joka on reilusti iso, jos käsi on mennyt poikki niin voin sanoa että sattuu aika tavalla jos takki puristaa ja painaa kättä eri asentoon

voimia lapselle! Onneksi pienten murtumat paranevat hyvin

Vierailija
22/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun on koko käsivarsi kipsissä, miten peseytyminen sujuu? Onko esim. suihku kokonaan laskuista pois, vai saako sen kipsin jotenkin kätevästi suojattua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulivat aikoinaan samaan kohtaan useampaan kertaan, oman söhellyksen ansiosta.

Vierailija
24/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille. Tosi surullista jos lapsesi on todella leikeissä saanut luunsa poikki. Pitkä aika kipsissä. Joten voit hyvillä mielin hankkia sen isomman puvun, menee sitten ensi vuonna varmaan vielä.

Vierailija
25/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty oikeastaan ollenkaan liikuttamaan sitä. Saan olla nostamassa tuolillekkin aina kun ei itse pysty, joten ei kyllä pysty paitaa pujottamaan käteen

ap

Vierailija
26/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain ole koskaan tavannut lasta kipsissä. Ja olen lasten pariss työskennellyt 10v. Sen takia mielikuvitukseni alkoi heittämään ja aloin pelätä pahinta kun luin tekstejäsi asenteellisesti.

Tosiaan olen pahoillani, toivottavasti voit antaa anteeksi!

Paljon voimia teille molemmille ja toivon, että vaatepulmaan löytyy ratkaisu!

Meillä ei ole pienenä kun 92 ja 98cm vaatteita ne taitavat olla liian pieniä?

T. ex- inhottava ja olen aidosti pahoillani.

Vierailija
27/27 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö unissaan voivotteli kun sattui vaikken edes kovin nostanut kättä, sen verran että tyynyn ujutin alle. Tuntuu vain niiiiiin pahalta lapsen puolesta, silmissä vilkkuu vain katkenneen käden kuva, kuinka kamalan näköinen se olikaan. Aivan hirveä

sain varmaan jonkun trauman tästä, pelästyin niin kovin kun näin että lapsen käsi oli niin vääntynyt =(

en ole saanut nukuttua pitkään aikaan. pahin olo lähti jo kun käsi saatiin takaisin kasaan mutta nyt tuli taas todella paha olo kun tänne menin kirjoittamaan. =( ja tuli niin ilkeitä kommentteja

Yritän vain passata lasta että hänen olisi hyvä olla, tehdä kaikkeni ettei häneen sattuisi, itsekkin olen unohtanut syödä =( ehkä pitäisi mennä syömään että jaksaa huomenna taas nostella tyttöä (ei muuten ole kovin helppoa kun pitää kättä samalla tukea ja pitää paikoillaan)

Ollaan puhuttu kivusta, siitä että se oli varmasti todella kovaa, puhuttiin myös siitä että äiti sen vuoksi kieltää tekemästä joitain juttuja ettei sattuisi tuollaisia haavereita

Nyt tytön viekkuun nukkumaan

no nyt sain vähän purkaa, kiitos jos joku luki

ap, todella romuna oleva äippä joka vain kyseli neuvoja pukemiseen kun itsellä pää lyö ihan tyhjää