Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Poliisi viivytteli, eikö Suomessa osata pelastaa ihmisiä?
08.11.2007 |
Haapala vahvistaa, että viimeinen laukaus kajahti Jokelan koulussa jo kello 12.04. Surmatyöt tehnyt nuorukainen ampui tuolloin itseään päähän.
Karhu-ryhmä kuitenkin tunkeutui haavoittuneiden luokse vasta lähes puolitoista tuntia myöhemmin - noin kello 13.30.
Loukkaantuneet koululaiset viruivat koko tuon ajan verissään.
Surmaaja puolestaan oli ampunut itsensä liikuntakyvyttömäksi ja makasi Karhu-ryhmän saapuessa vaarattomana käytävällä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ensi av-mammat vauhkoavat, kuinka tekisivtä hoitajien hommat paljon paremmin ja pienemmällä palkalla, ja nyt tuo kaikkivoipaisuus yltää jo poliisin erikoisjoukkoihinkin! Olisko jollain vähän liian suuret luulot itsestään??