Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan lauantaina ihonalaiseni

Vierailija
08.11.2007 |

Tärisen jännityksestä jo nyt. Emme ole tavanneet seitsemään vuoteen toisiamme. Nyt hän otti yllättäen yhteyttä ja kertoi tulevansa kotikylille käymään viikonlopuksi.

7v aikana olen ehtinyt löytää itselleni hyvän miehen ja saada hänen kanssaan lapsen. Mieheni on ihana, mutta hän ei ole kuitenkaan minun mr Big.

En tiedä mitä ajatelle tapaamisesta. Haluaisin häntä vielä yhden kerran, mutta en halua pettää miestäni. Hän onneksi tietää mikä tilanteeni on, joten herrasmiehenä hän vetäytyy jos siihen suuntaan vinkkaan.

Tsempatkaa minua, on upeaa tavata hänet taas pitkästä aikaa, mutta jännittää pystynkö pitämään itseni kurissa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10 vuotta mielessä oli toinen mies, en ottanut yhteyttä, ei edes tullut mieleen sellainen mutta mietin minkälaista elämä hänen kanssaan olisi ja tuntui että joskus vielä kohtaamme. No sitten selvisi että mieheni oli pettänyt minua ja niin rapisi muistot kaikesta. Monien tapahtumien jälkeen avioliitto on taas toimiva ja todellakin harhakuva jostain toisesta joka sopisi minulle, on historiaa.

Minulla ja miehelläni on pitkä ja tapahtumarikas yhteiselämä. Tähän tilanteeseen emme enään pääse muiden kanssa joten turha tuhlata aikaa toisesta haaveiluun.

Vierailija
42/42 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyöritellyt juuri noin vuosikymmenen takaista " suurta rakkautta" , jonka menetin. Vai en olekaan ainoa hullu!

Sana ' ihonalainen' on kammottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi