Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohomadot ja raskaus

Vierailija
07.11.2007 |

olisko jollain tietoa et saako sen lääkekuurin ottaa jos on raskaana? olen n. v. 20.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan tarkoitin. Otitko sitä kuitenkin?

Vierailija
2/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme pyrvin kuurin... Olen siis raskaana ja la tällä viikolla. Soitin terveyskeskukseen ja he kirjoittivat suoraan reseptin apteekkiin... Eli voit kuurin ottaa ja pitääkin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihomadot

Vierailija
4/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo kumpikaan. Tää on internet! Täältä saat molemmat vastaukset. Voin itse asiassa antaa ne tässä: Kyllä. Ei.

Vierailija
5/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällinen... toki kysyinkin apteekista, mutta kun asun ulkomailla selasin tietoa netistä mitä suomessa asiasta sanotaan ja lähteiden mukaan sitä ei siellä suositella raskaana oleville, kun taas täällä apteekissa sanottiin että voi ottaa.. eli olisin halunut kuulla kokemuksia, mitä on suomessa lääkärit sanoneet n. suurinpiirtein samoilla viikoilla oleville.

Vierailija
6/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei voida antaa varmuuta, että olisivat turvallisia. Ei myöskään tiedetä että kenellekään olisi mitään kihomatolääkkeistä tullut.

Vierailija
7/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 asiallisesta vastauksesta.. kai se on pakko ottaa, kun muu perhe on jo sen ottanut. enhän mä nyt voi puoltavuotta kärvistellä. Tosi huonoa tuuria...

Vierailija
8/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrviniä Kätilöopiston hoitajan mukaan voi ottaa. Terveyskeskuksen lääkärin mukaan ei, olin viikolla 38.

Vermox (tai jotain sen tapaista) lääkettä ei saa ottaa raskaana tai kun imettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan