Nolottaisi jos olisin 17-vuotiaana SYLIHOIDOSSA kuten tämä tapaus
17-VUOTIAS EI OLE VAUVA!
" Veljeni lapset olivat
nyt molemmat hakevat sylihoitoa vanhemmilta, juttelevat ja ovat kotona. Jälkishokki on melkoinen, ja isompi poika (17v.) purskahti itkuun kotioven avatessaan :-C
Ovat huomisen kotona vanhempineen.
Juuri soitin heille, eivät tosiaan täällä av:lla roiku vaan hakevat nyt turvaa toisistaan."
vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=92&m=11673448&p=1&tmode=1&smode=1
Kommentit (22)
117-vuotiaskin voi kaivata läheisyyttä kun kohtaa tragedian.
Vähän outoa kieltämättä ei varmaan tyypillä ihan kaikki kotona. Vierihoitoa lässyn lässyn.
Sen sijaan kylmä ja kyyninen suhtautuminen ihmisen henkiseen hätään aiheuttaa syvää myötähäpeää.
aleksitymia on riski monenlaisiin ongelmiin.
Pitäiskö sitten torjua toinen, OMA LAPSI, tuollaisen hädän hetkellä ja opettaa että tunteilemaan et sitten poika ala?! Mitäköhän siitä seurais?!?!??!!?
Voi jessus, teirän kans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haluan vielä näin 24-vuotiaanakin silloin tällöin halauksia ja sylittelyä. Omalta mieheltäni tosin, joka on minulle läheisin ihminen.
17-vuotiaalle usein vanhemmat ovat läheisimpiä.
Ai niin, sähän olet jo aikuinen, ei aikuinen tarvitse keltään halia, koskaan ikinä milloinkaan.
Jos hän itkee, hakee lohdutusta läheisiltään, puhuu asiasta, niin HIENO JUTTU. Oli ikää sitten 17 v tai 57 v. Jos hän on täysin cool, ei puhu ei pukahda, olisin tosi huolissani.
Ap, onko sulle koskaan tapahtunut mitään tosi järkyttävää? Mulle on. Silloin kaipaa todellakin halauksia.
Mies ei saa näyttää tunteitaan. Kokea avuttomuutta, turvattomuutta, pelätä. Näitä tunteita pitäisi hävetä. Olet ap URPO!
Ja toivon ettei ikinä niitä myös saa.
Jos minä, opettaja 34-vee, olisin ollut tuossa välikohtauksessa mukana, tarvitsisin ihan varmasti sylihoitoja ja paljon. Ja niin tarvitsi varmasti myös miespuoliset kollegani.
tekstin, kyse on veljeni lapsista 17v. ja 15 v pojista.
Veljeni vaimo,lasten äiti, käytti juuri sanaa sylihoito tarkoittamaan sitä läheisyyttä, jota hän tällä hetkellä antaa pojilleen. Vanhempi pojista oli tämän Auvisen luokkatoveri, ja näki vierestä kun samanikäinen tyttö kuoli ampumahaavaan.
Veljeni pojat saavat nyt halauksia, juttelua ja yhdessäoloa. Jos olet ap itse ollut vastaavassa tragediassa mukana,ymmärrät että halaukset ja lähelläolo ei kysy tässä tilanteessa ikää. Jos et ole ollut, pidä turpasi kiinni ja painu muualle. Tällä hetkellä huumorintajuni ei riitä sinun kaltaisten typerien av-mammojen kanssa keskuteluun.
Ihminen joka kykenee näyttämään tunteensa ja hakemaan tukea ja lohtua vanhemmiltaan ja toisilta ihmisiltä, oli sitten minkä ikäinen tahansa niin ei ajaudu sarjamurhaajaksi. Sellaiset ajautuvat jotka ovat itseensä sulkeutuneita ja tunteettomia......
Vierailija:
Joo tollanen nössö 17v on ihan varmasti seuraava sarjamurhaaja
Vähän outoa kieltämättä ei varmaan tyypillä ihan kaikki kotona. Vierihoitoa lässyn lässyn.
Se poliisi, joka oli vastannut siellä koululla poliisin operaatiosta näytti siltä, että alkaa itkemään. Minulle tuli sellainen olo, että haluaisin halata häntä ja lohduttaa. Kävi niin sääliksi, kun toisen piti kyyneliään nieleskellä.
Vierailija:
Se poliisi, joka oli vastannut siellä koululla poliisin operaatiosta näytti siltä, että alkaa itkemään. Minulle tuli sellainen olo, että haluaisin halata häntä ja lohduttaa. Kävi niin sääliksi, kun toisen piti kyyneliään nieleskellä.
ole sitä ongelmaa, että tuettaisiin liikaa: täällähän arvostetaan jos vauva osaa itse kontata lämmittämään tuttelinsa mikrossa: on se niin itsenäinen ja tietty synnärillä jo lattialla pidetty, ei missään sylissä, kiesus sentään.
Kuvamuistissani toinen oikealta ja kolmas vasemmalta.
Aivan ihanaa että hakeutuu vanhempiensa lähelle! Sellainen nuori selviytyy varmasti, olisin enemmän huolissaan niistä jotka ei halua puhua tapahtuneesta ja vetäytyvät omiin oloihinsa!
Sitä paitsi olen 30v ja hakeudun mieheni syliin jos tunnen tarvetta.