Ateistivanhempien kasvatuksen tulos tämä surmaaja.
Kun lapselle opetetaan, että Jumalaa ei ole, ihminen alkaa pitää itseään jumalana.
Kunpa nämä ateistit ymmärtäisivät, minkä karhunpalveluksen tekevät lapsilleen, kun opettavat, että Jumalaa ei ole.
Katsokaa kaikkia hirvittäviä diktatuureja, mikä niille on yhteistä, ihmistä palvotaan, suuria johtajankuvia rakennetaan ja ateismi vallitsee.
Ihminen ilman Jumalaa on täysin paholaisen johdettavissa, pahimmillaan hänestä tulee massamurhaaja. Ateisti ei kunnioita ihmiselämää, ihminen on hänestä vain joku solumöykky, jolla ei ole tarkoitusta. Ihminen, joka on löytänyt uskon, ymmärtää toisin. Jumala on luonut jokaisen ihmisen ja jokaisen ihmisen elämällä on merkitys.
Kunpa ihmiset tajuaisivat, että persoonallinen paha on oikeasti olemassa. Paholaisen suurin voitto on ollut siinä, kun ihmiset ei enää tajua, että hän on olemassa ja hänellä on vapaat kädet johdattaa ihmine tuhoon.
Osanottoni Jokelan surmien uhreille ja heidän perheilleen.
Kommentit (76)
Mutta Israelin valtion synty (viikunapuun, jonka Jeesus kirosi, tuore oksa) todistaa todellakin, että elämme lopun aikoja. Raamattu nimittäin ennustaa, että Israelin syntymän nähnyt sukupolvi ei katoa, ennen kuin Jeesus tulee takaisin. Eli käytännössä tämä sukupolven mitta on 1948 + 70-80-90? vuotta. Ja on paljon mahdollista, että evankeliumikin on jo kohta saarnattu kaikille kansoille.
Mitä Jeesus opettaa lopunajoista:
4. " Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
5. Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: " Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
6. Monta tulee minun nimessäni sanoen: ' Minä se olen' , ja he eksyttävät monta.
7. Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
8. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
9. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
10. Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
11. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.
12. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
13. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
19. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
21. Ja jos silloin joku sanoo teille: ' Katso, täällä on Kristus' , tai: ' Katso, tuolla' , niin älkää uskoko.
22. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23. Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24. Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25. ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
28. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
29. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
30. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.
31. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
32. Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
33. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
34. On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa.
35. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
36. ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.
37. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Vierailija:
se joka itsensä ylentää,se alennetaan
Mutta tässä hänen luomassa maailmassaan toimii myös persoonallinen paha, joka niinikään haluaa houkutella ihmisiä luokseen, paitsi,että paholaisen ansa on tappava, siellä ei ole pelastusta vaan kadotus.
Jumala syntyi ihmiseksi, jotta kaikilla ihmisillä olisi pelastus paholaisen orjuudesta. Mutta kun tämä ylpeä, ateistinen, paholaisen johdattama ihmiskunta ei enää pidä Jeesuksen pelastustyötä minään vaan on kääntänyt Jumalalle selkänsä. Omaksi tappiokseen.
Jumala ei halua pakottaa ketään luokseen. Hän haluaa, että ihminen tulee Hänen luoksensa vapaaehtoisesti.
Tässä puhutaan siitä, miten myrkyllisiä hedelmiä ateismi tuottaa. Jos ette usko Jumalaan, niin älkää uskoko, mutta älkää varta vasten kasvattamalla kasvattako lapsistanne ateisteja, se on pahin teko mitä voitte heille tehdä.
Vierailija:
Mutta tässä hänen luomassa maailmassaan toimii myös persoonallinen paha, joka niinikään haluaa houkutella ihmisiä luokseen, paitsi,että paholaisen ansa on tappava, siellä ei ole pelastusta vaan kadotus.
Jumala syntyi ihmiseksi, jotta kaikilla ihmisillä olisi pelastus paholaisen orjuudesta. Mutta kun tämä ylpeä, ateistinen, paholaisen johdattama ihmiskunta ei enää pidä Jeesuksen pelastustyötä minään vaan on kääntänyt Jumalalle selkänsä. Omaksi tappiokseen.
Jumala ei halua pakottaa ketään luokseen. Hän haluaa, että ihminen tulee Hänen luoksensa vapaaehtoisesti.
Vierailija:
jätit vielä siteeratessasi kaikki ne itsellesi " ei niin nappiin osuvat" jutut pois.
joka tapahtui 70 jälkeen Kristuksen ja sitä seuranneesta kristittyjen vainosta sekä yleisesti ottaen lopun ajoista. Jätin tekstistä ne kohdat pois, joiden voi katsoa viittaavaan Jerusalemin temppelin tuhoon ja sen jälkeisen aikaan.
Vierailija:
Tässä puhutaan siitä, miten myrkyllisiä hedelmiä ateismi tuottaa. Jos ette usko Jumalaan, niin älkää uskoko, mutta älkää varta vasten kasvattamalla kasvattako lapsistanne ateisteja, se on pahin teko mitä voitte heille tehdä.
ja elämänsä herroja-Ne jotka ylentää itsensä-ne alennetaan
Vierailija:
Luulin, että se oli minulle suunnattu kommentti, koska aina jos tällaisia asioita ottaa esiin (miten tuhoavaa ateismi on) saa aina kuulla olevansa itsensä toisten ylpuolelle ylentävä uskovainen, mutta kun ei kyse ole siitä, vaan siitä, että jos asiasta ei saa edes puhua se tarkoittaa, että paholainen on päässyt niskan päälle.
Jokainen meistä on syntinen ja jokainen meistä tarvitsee pelastusta kaikki me olemme siinä suhteessa aivan samalla viivalla. Vain se erottaa meidät, kelpaako meille Jeesuksen Kristuksen pelastustyö vai käännämmekö sille selkämme. Jeesus on tehnyt kaiken valmiiksi puolestamme, ihmisellä ei ole niin mitään ansiota, kyse on vain siitä haluammeko ottaa pelastuksen vastaan vai emme.
Ateisti päin vastoin ei piiloudu missään asiassa " jumalan" selän taakse eikä kuvittele että kaikki korjaantuu taivaassa. Ateisti ymmärtää, että ihmisillä on vain toisensa ja tämä maa, jolloin on entistä suurempi syy pitää läheisistään ja maasta hyvää huolta. Se että yksi ateistiperhe on pahasti ongelmainen, ei tee meistä muista ateisteista häiriintyneitä ja murhaajia...
xxxxxxxxxxxxxfi/Unelmia_paremmasta_maailmasta . html
Vierailija:
Ateisti päin vastoin ei piiloudu missään asiassa " jumalan" selän taakse eikä kuvittele että kaikki korjaantuu taivaassa. Ateisti ymmärtää, että ihmisillä on vain toisensa ja tämä maa, jolloin on entistä suurempi syy pitää läheisistään ja maasta hyvää huolta. Se että yksi ateistiperhe on pahasti ongelmainen, ei tee meistä muista ateisteista häiriintyneitä ja murhaajia...
kulttuuriin ym kun vietät kirkkohäät ja kastat lapses kirkossa...joten se siitä ateistisuudesta
Todella tervettä.