Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateistivanhempien kasvatuksen tulos tämä surmaaja.

Vierailija
07.11.2007 |

Kun lapselle opetetaan, että Jumalaa ei ole, ihminen alkaa pitää itseään jumalana.

Kunpa nämä ateistit ymmärtäisivät, minkä karhunpalveluksen tekevät lapsilleen, kun opettavat, että Jumalaa ei ole.

Katsokaa kaikkia hirvittäviä diktatuureja, mikä niille on yhteistä, ihmistä palvotaan, suuria johtajankuvia rakennetaan ja ateismi vallitsee.

Ihminen ilman Jumalaa on täysin paholaisen johdettavissa, pahimmillaan hänestä tulee massamurhaaja. Ateisti ei kunnioita ihmiselämää, ihminen on hänestä vain joku solumöykky, jolla ei ole tarkoitusta. Ihminen, joka on löytänyt uskon, ymmärtää toisin. Jumala on luonut jokaisen ihmisen ja jokaisen ihmisen elämällä on merkitys.

Kunpa ihmiset tajuaisivat, että persoonallinen paha on oikeasti olemassa. Paholaisen suurin voitto on ollut siinä, kun ihmiset ei enää tajua, että hän on olemassa ja hänellä on vapaat kädet johdattaa ihmine tuhoon.

Osanottoni Jokelan surmien uhreille ja heidän perheilleen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vastata samoihin kysymyksiin kuin uskonto.

Aiemmissa viesteissä oli hyvin sanottu jo ennenkin pohtimani dilemma: kun kristityt (ja muut pelastususkovaiset) valmistautuvat niin hartaasti siihen kuolemanjälkeiseen elämään, heiltä saattaa jäädä huomaamatta se, mitä tässä kuolemaa edeltävässä elämässä voisi tehdä....

Vierailija
22/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ei vastata samoihin kysymyksiin kuin uskonto.

Aiemmissa viesteissä oli hyvin sanottu jo ennenkin pohtimani dilemma: kun kristityt (ja muut pelastususkovaiset) valmistautuvat niin hartaasti siihen kuolemanjälkeiseen elämään, heiltä saattaa jäädä huomaamatta se, mitä tässä kuolemaa edeltävässä elämässä voisi tehdä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen valmistautuminen kuolemanjälkeiseen elämään tarkoittaa lähimmäisiä ja ympäristöään kunnioittaen elettyä maanpäällistä elämää. Jos nyt oppien mukaan pystyisi elämään. Sellaista elämää, mihin 10 käskyä ja vuorisaarna kehottavat. Ja onhan se vaikeata.

Vierailija
24/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt kaikkia ihmistieteitä - eihän ne siellä ihan omaksi ilokseen vain tutkiskele juttuja (vaikka kyllä sitäkin tapahtuu).

Ja kaikki tämä tutkittu tiede on kumuloitunut vuosisatojen aikana tiedoksi ja kokemukseksi " hyvästä elämästä" .

Vierailija
25/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat, ja vielä kristityksi itseäsi kutsut.

Vierailija
26/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt niin mustavalkoista ole, niin kuin ei mikään tässä Luojan luomassa maailmassa. Minä uskon Jumalaan ja olen koettanut kasvattaa lapsianikin uskomaan. Vaan yhdeksän vanha poikani on itse tullut siihen tulokseen, ettei usko. Mitäs minä sille voin? Rukoilla voin, muuta en.

Vierailija
27/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona on kuitenkin se, että sinä olet tehnyt osuutesi. Olet näyttänyt esimerkkiä vanhemmasta, joka uskoo siihen, että on olemassa jotain häntä itseään suurempaa, jolla on vastuu suuresta kokonaisuudesta. Olet opettanut lastasi uskomaan Jumalaan. Tietenkin hän on vapaa tekemään itse oman ratkaisunsa, mutta olet antanut hänelle hyvän pohjan, jolta ponnistaa. Toisin tekevät ateistivanhemmat.

Vierailija
28/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen ihmisen elämää niin kuin itsekkin teen. Lapseni tietävät myös eron oikean ja väärän välillä. Tämän kaiken voin tehdä myös ilman uskoa ja uskontoa. Minun näkökulmastani on hienoa jos ihminen löytää uskosta vahvuutta ja voimia elämään mutta itse en uskoa halua elämääni.

Uskonnon varjolla myös oikeutetaan monia asioita, joita itse en allekirjoita. En myöskään usko toisen ihmisen tuomitsemiseen uskonnon/uskomattomuuden perusteella. Sinä näköjään uskot.

Tämän pojan poliittiset mielipiteet olivat erittäin radikaaleja ja varmasti poikkeavat suuresti useimpien ateistien mielipiteistä. En usko, että tästä kokonaisuudessaan voidaan syyttää vanhempia. Taustalla on varmasti monia tekijöitä, joista me emme tiedä. Emmekä tule koskaan tietämään.

Vierailija
29/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä tilaisuuksia oman hännän nostoon, se aina nähdään niin kuin nytkin.

Vierailija
30/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskontoon pakottavasta kodista. Niistä ne ongelmaisimmat tapaukset aina kehittyvät. Kun pakotetaan tiettyyn muottiin mitä ei tunnista omakseen.

Vierailija
31/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näistä opeista syntyy näitä itseään yli-ihmisinä pitäviä.

Kun lukee tämän surmaajan tekstejä, niistä paistaa heti linkolaisuus.

Kyllä olen kristitty ja minusta olisi äärimmäisen tärkeää kertoa ihmisille, että persoonallinen paha on olemassa. Itsekin tulin uskoon sitä kautta, että minä todella näin, että tässä maailmassa toimii persoonallinen paha ja se sai minut etsimään Jumalaa ja löytämään Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen sovitustyön. Mutta kun kirkkokaan sitä ei enää julista.

Vierailija
32/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti samoin on koko sukuni. Me kaikki tiedämme elämän olevan tässä ja nyt. Meillä jokaisella on vain tämä yksi ja ainut. Siksi yritämme elää omamme mahdollisimman hyvin ja siksi kunnioitamme muiden elämää täysillä. Elämän kunniotus on koko maailmankuvani ohjenuora. Koskaan missään tilanteessa en hyväksy kenenkään elämän katkaisemista.

Vierailija
33/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli surmattu eniten ihmisiä juuri uskontosodissa.

Vierailija
34/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler oli kristitty. Lisää voitte lukea mm. wikistä kohdasta: Kansallissosialismi ja uskonto. En siltikään syyttäisi kristittyjä kansanmurhista.

Vierailija
35/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tuleeko lapsi uskoon vai ei, ei voi todellakaan itse vaikuttaa. Se on aina Jumalan työtä. Uskovienkin vanhempien lapset voi paholainen kahlita monin eri tavoin ja niin usein tapahtuukin. Paholainen hyökkää aina sinne, missä on heikoin vastustus.

Mutta jos lapselle ei koskaan kerrotakaan Jumalasta, opetetaan vain, että Jumalaa ei ole, niin silloin mikään siemen ei koskaan pääse itämään. Tälläkin palstalla on vanhempia, joiden lapsilla on ehkä lapsenusko, mutta jota nämä vanhemmat eivät hyväksy vaan tyrkyttävät lapsilleen omaa ateistista oppiaan, siitä tämä koko maailma/elämä on sattumalta syntynyt jostakin kiehuvasta kuplivasta vedestä. Ja kieltävät lapsiltaan sen, että nämä kuulisivat Jeesuksesta, koko ihmiskunnan syntien sovittajasta, joka on ainoa tie syntiinlangenneelle ihmiselle tulla takaisin Jumalan yhteyteen.

On paljon vanhempia, jotka oikein ohjaavat lapsiensa tietä kadotukseen. Ap.

Vierailija
36/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkola on ateisti, mutta hän vastustaa maallistumista. Hänen mielestään uskossa on paljon hyvää, sillä se on konservatiivinen voima, joka jarruttaa elämän tuhoamista. Kirkon olisi hänen mielestään hyvä olla moraalinen auktoriteetti. Poikkeuksena on vanhoillislestadiolaisuuden käsitys, jonka mukaan ehkäisy on synti. Tämän käsityksen Linkola haluaisi kriminalisoida, koska ehkäisy hillitsee väestöräjähdystä.

Vierailija
37/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismin, tämän ateistisen opin jäljiltä on tuhottu enemmän ihmisiä kuin missään uskonsodissa tai minkään uskonnon, edes islamin nimessä. Joka sekin on täysin paholaisesta lähtöisin oleva uskonto.

Vierailija
38/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUN uskoni on oikea SINULLE ja KAIKILLE -periaate on kuvottava.

Ja ei, en ajattele omasta uskostani niin. Minulle on ihan sama mihin muut uskovat, kunhan he osaavat olla tuputtamatta sitä minulle tai esittää sitä kaikille sopivana ratkaisuna.

Vierailija
39/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä uskonnosta ja Jumalasta. Surullista, ettet pysty sitä näkemään, vaan elät omassa harhaisessa maailmassasi, sinäkin.

Vierailija
40/76 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muiden uskontojen? Useimmat sodat liittyvät tavalla tai toisella uskontoon.

Kaikki ateistit eivät todellakaan ole linkolalaisia. Kiihkoateistit ovat kyllä yhtä pahoja kuin kiihkokristityt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi