VKK:n 47 v ehdokas on transkolmekymppinen, uhkaa Iltalehteä rikosilmoituksella koska kertoivat iän
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e0f09616-2850-476d-abdd-b50619d7f…
Oikeasti näyttää 55-vuotiaalta ainakin kuvassa.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
miten tollaiset on tollaien vkkn ehdokkaita... eikös ne vastusta niitä muunsukupuolisia vai mitä helvtin transistoreja ne nyt onkaan
VKK:ssa on sen tason viima käyny että heille tuli hätä käteen haalia ehdokkaita ja se tarkoittaa tuon "puolueen" kohdalla että ihan kuka tahansa kelpaa.
Julkisuuteen keinolla millä hyvänsä.
Haluan nähdä sen poliisin naaman, joka ottaa vastaan rikosilmoituksen :D
Fb-sivunsa mukaan on tehnyt sen ilmoituksen :D Käykääpä lukemassa mitä kaikkea siellä kirjoittelee, aika sakeaa settiä
Ei ne ota edes tutkintapyyntöä vastaan tollasesta.
Minä olen 56v mutta identifioidun 24-vuotiaaksi. Haastan oikeuteen jokaisen joka kertoo totuuden!
Anon eduskunta-avustaja, Puten kaveri.
Tällä on se kauneusklinikka helsingissä.
Sai tällä Iltalehden jutulla siis ilmaista mainosta.
uppista uppista jotta ikä leviää mahdollisimman monelle
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 56v mutta identifioidun 24-vuotiaaksi. Haastan oikeuteen jokaisen joka kertoo totuuden!
Minä Kalevi 59v ilmoitan, että olen huomisesta lähtien karvainen Vinku-Irmeli 29v. Samalla puoluekantani muuttuu persuista vihreisiin ja äo:ni puolittuu.
Koska Ano tulee kaapista ja myöntää ettei koe olevansa mies? Sen Ano tosin voisi myöntää että haluaisi selvästi olla venäläinen.
Miksi ehdokas ei halua olla luottamusta herättävä, avoin ja rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
VKK edustajineen julistaa länsivastaista ja ryssämielistä epistolaansa aivan kuten taistolaiset ja telaketjukommunistit 1970-luvulla.
Siinä on vain se ero että Ano-apina väittää olevansa isänmaallinen.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi ehdokas ei halua olla luottamusta herättävä, avoin ja rehellinen?
Rehellisyys ei kuulu tuon puolueen imagoon.
Näin se ideologia alkaa osua ideologien omaan nilkkaan.
Vanha kurppa. Valehtelemisella meni tuonkin ehdokkaan katu-uskottavuus. En äänestä tuota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VKK edustajineen julistaa länsivastaista ja ryssämielistä epistolaansa aivan kuten taistolaiset ja telaketjukommunistit 1970-luvulla.
Siinä on vain se ero että Ano-apina väittää olevansa isänmaallinen.
Ei ole mitään eroa. Nada.
Tän on tarkotus havahduttaa porukkaa miten pitkälle tän trans homman voi viedä
transventtiilejä....