Näinhän se asia menee!!
Että nykyisin vanhemmilla ei ole aikaa lapsille! Vanhemmat luo uraa, tehdään rahaa että, saadaan lapsille kaikki maailman mammona. Uutta kännykkää, tietokonetta, skootteria, lumilautaa, taulu tv:tä yms yms.
Jätetään pöydälle 20 euroa että lapsi voi käydä ostamassa ruokaa kun ei vanhemmilla ole enää aikaa.
Vanhempia ei kiinnosta mitä lapsi tekee ja missä, saavat nuoret luuhata kaupungilla iltamyöhään. Lapsilla on omat tietokoneet ja surffaavat ties milloin missäkin.
Ja ainainen jankutus; Tappaja oli hyvän perheen lapsi, äiti on aivokirurgi, isä tuomari!!!
Itse on suht normaali 32 vuotias ihminen, olen erittäin kiinnostunut lasteni asioista ja tekemisistä, silti äiti on vain myyjä ja isä on bussikuski, eli olen se ns. huonon perheen lapsi. Siis tämän yhteiskunnan kriteerien mukaan.
Katsotaan mitä omista lapsistani tulee koska, itse olen vain lähihoitaja ja isä on teknikko.
Niin ja vapaa kasvatus!! Tämä yhteiskunta on rappiolla!! PISTE.
Kommentit (6)
Vain heidän näkemyksensä on oikein ja paras. Niin sitten pitäisi muidenkin elää. Pelottava olet ap. Sama ehdottomuus on tappajallakin. Nyt voit miettiä mioten lapsesi kasvatat ja katsella samalla vähän heidän kavereidensakin perään, joilla ei aina kaikilla mene niin hyvin. Sinäkin voit kantaa sosiaalisesti vastuuta isommastakin ihmisyhteisöstä ja lopettaa nämä " julistukset" av:lla.
Ei ennen ollut kaupat auki aamu seitsemästä ilta yhdeksään, sunnutai päivistä puhumattakaan.
Ja nyt siis halusin tuoda julki tämän niin sanotun hyvän perheen lapsen.
Kun lehdissä tullaan taas paasaamaan varmaan että, poika oli aina niin ystävällinen, teki lumityötkin naapurille ja blaa, blaa, blaa.
Ja kylmä tosiasia on se että, vanhemmilla ei ole nykyisin enää lapsille aikaa niin kuin oli ennen!
Mutta ennen ei ollutkaan tietokoneita ja bleikkareita.
Ja pahinta kaikessa on että aika moni vanhempi ei oikeasti ole kiinnostunut esimerkiksi missä lapsi surffailee!!
oli 5-12 muksua. Ukko aina töissä ja äidillä ei edes kodinkoneita apunaan. Aika on nyky-yhteiskunnan ylellisyys.
Vierailija:
oli 5-12 muksua. Ukko aina töissä ja äidillä ei edes kodinkoneita apunaan. Aika on nyky-yhteiskunnan ylellisyys.
Ja sitä aikaa tapetaan (!) pelaamalla väkivaltapelejä, roikkumalla kyseenalaisilla sivustoilla netissä, katselemalla väkivaltaelokuvia ja kuuntelemalla aggressiivista musiikkia. Jos nämä curling-mammat viitsisivät velvoittaa lapsiaan tekemään jotain yhteistä hyvää, niin tällaisia itsekeskeisiä ihmisiä ei syntyisi!
Tällaisissa vuodatuksissa on AINA tuo taulu-tv...