Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opet!miten meinaatte huomenna käsitellä Tuusulan tapausta?

Vierailija
07.11.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät ehkä voi kotona puhua niistä avoimesti, tai ei ole ketään jolle puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneltä kokoonnumme kaikki saliin, jossa rehtori puhuu asiasta ja sitten on seurakunnan puheenvuoro.

Vierailija
4/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista sai sellaisen käsityksen, että sieltä saa jotain oikeita ohjeita.

Vierailija
5/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen nuorten ja aikuisten parissa. Olen valmis kuuntelemaan, ei muita suunnitelmia.

Vierailija
6/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta. En vaan millään haluaisi noin kamalaa aihetta ruveta ekaluokkalaisen kanssa yötä vasten käsittelemään. Joten riittääköhän opettajan kanssa käsittely siihen kun pääsee koulusta ja sitten voitaisiin kotona jutella lisää.

Vierailija
7/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisi asiasta juurikaan mitään. Toivon ja uskon kuitenkin , että lapselleni minun puheeni ovat tärkeysjärjestyksessä 1.

Vierailija
8/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituinen asenne sinulla. Tämä tapahtuma sentään sattui koulussa ja on luonnollista, että asiaa myös käsitellään koulussa. Vaikenemisella ei saavuteta mitään.

Vierailija
9/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan puhua asiasta hieman aamulla, että lapselle ei tule ihan yllätyksenä asia. Lapset saattavat vouhkata asiasta jo pihalle ennen kouluun tuloa. Lapsi voi siis kauhistua epämääräisistä kertomuksista, jos ei mitään asiasta tiedä.

Vierailija
10/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. koulupsykologin tai jonkun.

t. 11

Vierailija
11/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni eivät ole tietoisia päivän tapahtumista. Koulukin on pieni ala-aste. Toki osa oppilaista on kuullut varmasti uutiset, mutta aika ristiriitaiset ovat tunteet. Pitäisikö lapsille itse kertoa, vai odottaa mitä koulupäivä tuo tullessaan. Voihan olla, ette lapset jäävät melko tietämättömiksi, jos monikaan ei ole kotona uutisia saanut katsella.

Vierailija
12/12 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut kuullostella tokaluokkalaisteni juttuja. Jos eivät asiasta mainitse, en minäkään lähde erityisesti puhumaan. Saamme varmaan rehtorilta ohjeita aamulla lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi