Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen puhuu ääneensä olevansa tosi kaunis...

Vierailija
28.12.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy aina miehiltä baarissa, että enkö minä olekin kaunis ja räpsyttelee sinisellä ripsarilla värjättyjä lyhyitä ripsiään. Pottunokka ja couperosaiho.

Vierailija
2/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä tuntuu, että näyttää peilissä jotenkin poikkeuksellisen hyvältä. Mutta en nyt muuten. Kokisin nolona itsetehostuksena ja moukkamaisuutena muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä asiaa toitota mutta jos puhetta tulee ulkonäöstä niin kerron kyllä olevani tyytyväinen peilikuvaani.

Niin ja olen lihava.. Jos se nyt tähän jotenkin liittyy!

Vierailija
4/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tietää olevansa hyvännäköinen yms ja aina haukkuu itseänsä " Olen niin lihava, hiukset on rumasti, perse on niin iso, meikit on huonosti, tissit on pienet ... Kato nyt " ja pyytää KAIKKIA katsomaan niin varattuja miehiä kuin naisiakin. Sitten miehet on ihan lääpällään häneen kun on niin viaton yms.

Olen myös hyvännäköinen eikä tulis mieleenikään kaikille alkaa sitä mainostamaan tai itseäni morkkaamaan että saisin hyväksyntää. Minä olen minä enkä muuksi muutu.

Vierailija
5/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen omilla silmillään voi tehdä ne johtopäätelmät itse kunkin kauneudesta, tuo itsensä kauniiksi hokeminen on noloa.

Vierailija
6/6 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitävastoin ne jotka haukkuvat itseään odottaen kehuja, se kertoo huonosta it:stä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä