Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kamalimmat tragediat sattuvat aina pikkupaikkakunnilla?

Vierailija
07.11.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naama kireinä esittää, että kaikki on hyvin.

Vierailija:

Se on juuri niitä alueita joille on muuttanut ihmisä, jotka metsästävät unelmaa joihin niillä ei ole varaa ja sitten tulee isot velat, pitkät työmatkat, kireitä ylirasittuneita vanhempia jotka on töissä tai matkalla töihin pitkiä päiviä.

Vierailija
22/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se on (nro 14:lle vastaan siis)...jonkinlainen tarkoituksettomuuden tunne, irrrallisuus, todellisuudentaju katoaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vanhemmat naama kireinä esittää, että kaikki on hyvin.

Vierailija:

Se on juuri niitä alueita joille on muuttanut ihmisä, jotka metsästävät unelmaa joihin niillä ei ole varaa ja sitten tulee isot velat, pitkät työmatkat, kireitä ylirasittuneita vanhempia jotka on töissä tai matkalla töihin pitkiä päiviä.

Vierailija
24/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai voihan se olla että just ne surkeimmat, uraohjukset, suurten lainojen ottajat ovat muuttaneet Tuusulaan. Ehkä tuusula on jopa kuuluisa kyseisestä asiasta?

Vierailija
25/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs sitä. Ei enään ikinä takas sinnepäin.

Vierailija
26/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
27/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen myös Tuusulan sellaiseksi.

Vierailija
28/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myyrmäki taas on vähävaraisten, työttömien ja kouluttamattomien pk-seutulaisten suosiossa...

Vierailija
29/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää edes yrittäkö väittää muuta!!!

Vierailija
30/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis saanut jäädä tääkin väliin.

Mä en voi ymmärtää teitä, sattuu aivan hirveä, monia ihmisiä koskettava tapahtuma. Ja te tappelette siitä, onko Tuusula pieni vai iso kaupunki?

Vierailija
31/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää nyt jos sun puolesta niin paljon että ei mitään rajaa!

Vierailija
32/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni ja rupuinen kylä. Yksi kukkakioski, räkäinen baari ja kauppa. Suurin piirtein.

Kyllä minä haluan kertoa, että Jokela on pieni paikka jos joku muu toista väittää!

Järkyttynyt olen tietysti tapahtuneesta. Ystäväni tuttuja on koulussa oppilaana. Tutun tuttu on koulun rehtori (ilmeisesti menehtynyt).

Vierailija
33/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se näin helsinkiläisen silmissä tuppukylä on.

Vierailija
34/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todella pieni ja rupuinen kylä. Yksi kukkakioski, räkäinen baari ja kauppa. Suurin piirtein.

Kyllä minä haluan kertoa, että Jokela on pieni paikka jos joku muu toista väittää!

Järkyttynyt olen tietysti tapahtuneesta. Ystäväni tuttuja on koulussa oppilaana. Tutun tuttu on koulun rehtori (ilmeisesti menehtynyt).

Ihan kuin meidän oma " pikkukylä" , täällä mellunmäessä. Kukkakioski, baari, kauppa ja taksiasema. No, onhan tossa toi metro :)

Vierailija
35/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungissa! Olette menestyneitä, varakkaita ja muutenkin fiksuja ihmisiä eikä teidän lapsenne koskaan tekisi mitään tuollaista mitä Jokelassa tapahtui. Tätä varmaan ajoitte takaa.... Ärsyttää kun pitää joka asiassa itseään kehuskella ja luulla olevansa muita parempi :(

Vierailija
36/36 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hankkiudu luetun ymmärtämisen kurssille.

Ihan kumpi vaan, sua enemmän helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi