Miksi kamalimmat tragediat sattuvat aina pikkupaikkakunnilla?
Kommentit (36)
totta se on (nro 14:lle vastaan siis)...jonkinlainen tarkoituksettomuuden tunne, irrrallisuus, todellisuudentaju katoaa...
Vierailija:
Vanhemmat naama kireinä esittää, että kaikki on hyvin.Vierailija:
Se on juuri niitä alueita joille on muuttanut ihmisä, jotka metsästävät unelmaa joihin niillä ei ole varaa ja sitten tulee isot velat, pitkät työmatkat, kireitä ylirasittuneita vanhempia jotka on töissä tai matkalla töihin pitkiä päiviä.
Niin, tai voihan se olla että just ne surkeimmat, uraohjukset, suurten lainojen ottajat ovat muuttaneet Tuusulaan. Ehkä tuusula on jopa kuuluisa kyseisestä asiasta?
Miettikääpäs sitä. Ei enään ikinä takas sinnepäin.
Mä luen myös Tuusulan sellaiseksi.
Vierailija:
Se on juuri niitä alueita joille on muuttanut ihmisä, jotka metsästävät unelmaa joihin niillä ei ole varaa ja sitten tulee isot velat, pitkät työmatkat, kireitä ylirasittuneita vanhempia jotka on töissä tai matkalla töihin pitkiä päiviä.
Myyrmäki taas on vähävaraisten, työttömien ja kouluttamattomien pk-seutulaisten suosiossa...
Älkää edes yrittäkö väittää muuta!!!
Olis saanut jäädä tääkin väliin.
Mä en voi ymmärtää teitä, sattuu aivan hirveä, monia ihmisiä koskettava tapahtuma. Ja te tappelette siitä, onko Tuusula pieni vai iso kaupunki?
Mua hävettää nyt jos sun puolesta niin paljon että ei mitään rajaa!
Todella pieni ja rupuinen kylä. Yksi kukkakioski, räkäinen baari ja kauppa. Suurin piirtein.
Kyllä minä haluan kertoa, että Jokela on pieni paikka jos joku muu toista väittää!
Järkyttynyt olen tietysti tapahtuneesta. Ystäväni tuttuja on koulussa oppilaana. Tutun tuttu on koulun rehtori (ilmeisesti menehtynyt).
Mutta kyllä se näin helsinkiläisen silmissä tuppukylä on.
Vierailija:
Todella pieni ja rupuinen kylä. Yksi kukkakioski, räkäinen baari ja kauppa. Suurin piirtein.Kyllä minä haluan kertoa, että Jokela on pieni paikka jos joku muu toista väittää!
Järkyttynyt olen tietysti tapahtuneesta. Ystäväni tuttuja on koulussa oppilaana. Tutun tuttu on koulun rehtori (ilmeisesti menehtynyt).
Ihan kuin meidän oma " pikkukylä" , täällä mellunmäessä. Kukkakioski, baari, kauppa ja taksiasema. No, onhan tossa toi metro :)
kaupungissa! Olette menestyneitä, varakkaita ja muutenkin fiksuja ihmisiä eikä teidän lapsenne koskaan tekisi mitään tuollaista mitä Jokelassa tapahtui. Tätä varmaan ajoitte takaa.... Ärsyttää kun pitää joka asiassa itseään kehuskella ja luulla olevansa muita parempi :(
Tai hankkiudu luetun ymmärtämisen kurssille.
Ihan kumpi vaan, sua enemmän helpottaa.
Vanhemmat naama kireinä esittää, että kaikki on hyvin.
Vierailija: