Ettekö te urpot tajua ettei "ilmatilan loukkaus drooneilla" ei ole lähellekään sama asia kuin "droonihyökkäys"!
Ilmatilaa on loukattu, ok. Mutta ei niillä drooneilla ole Puolaan hyökätty eikä ole ollut tarkoituskaan! Ainoa joka on käyttänyt aseita on Puola ampuessaan niitä alas.
Kommentit (13)
Miksi pitää loukata toisen maan ilmatilaa igor? Mikset vaan pysy omalla maallasi? No onneksi Moskova palaa.
No eihän ne Mainilan laukauksetkaan mikään hyökkäys ollut, tykin ammukset vaan loukkasivat ilmatilaa. Silti aloitte rähinöimään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää loukata toisen maan ilmatilaa igor? Mikset vaan pysy omalla maallasi? No onneksi Moskova palaa.
Katsos kun venäläiset eivät vain osaa. Se olisi vastoin heidän luontoaan.
Vierailija kirjoitti:
Yle uutisoi drooniiskusta puolaan
En kyllä näe itse Ylellä sellaista sana valintaa. Ei missään ole sanottu niiden droonien iskeneen minnekään.
Kyllähän nyt kaikkien pitää saada lennättää räjähdepanoksin varustettua, jonkun karvakäden suunnittelemaa suunnistusta käyttävää autonomista lentolaitetta naapurin ilmatilassa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe itse Ylellä sellaista sana valintaa. Ei missään ole sanottu niiden droonien iskeneen minnekään.
Ainakin yksi asuintalo on vahingoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kuulemma iski johonkin taloon.
Aikas rouhea drone, kun sai asuintalon katon päreiksi. Mutta ei ollut hyökkäys, juu.
Iigor ei ole tajunnut, että se drone on itsessään ase?
Da Igor, rauhan aseita, rauhan asialla.