Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko naapurin naiselle, että sen mies käy nuohoamassa toisen naapurin muijaa?

Vierailija
12.12.2007 |

Tänään taas näin puolen päivän aikaan, kun naapurin työtön mies tuli seinänaapuristani. Minä asun siis noiden kahden välillä rivitalossa. Molemmat työttömiä lusmuja ja puolisot töissä, en tunne kumpaakaan kun vasta muutettiin, mutta tätä olen satunnaisesti todistanut nyt noin kuukauden, pari kolme kertaa viikossa. pariskuntina en ole heitä yhdessä nähnyt.

Olenko hiljaa? Säälittää niin se vaimo, joka käy töissä, hoitaa kotia ja lisäksi niillä on kolme alle kouluikäistä lasta tarhassa, vaikka isi on työttömänä kotona ja nussii virkistykseksi naapurin akkaa. Älytöntä hommaa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussii, mutta kerro sitten minulle mitä muuta ne voi tehdä tuolla seinän takana keskenään monta kertaa viikossa keskellä päivää kahdestaan?? Tänäänkin ukko tuli mua vastaan kun juuri sulki naapurin oven, ja meni niin vaikean näköiseksi että hyvä kun sai heipat mutistua suustaan.

Vierailija
2/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taloyhtiössä kun kaikki muut on päivisin poissa paitsi me kolme tämän päädyn asukkaat...(ja minä siis pienen vauvani kanssa kotona jos joku haluaa tietää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tartte tapahtua mitään hämärää jos nainen ja mies viettää kahdestaan aikaa.

Vierailija
4/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista nuohouksistaan ja niiden ilmoitteluista

Vierailija
5/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokset heti kertomaan pilkun tarkkaan mitä kaikkea siellä sänkypuuhissa on tehty. Kyllä varmaan tiedät tai keksit loputkin, kun olet jo alustakin varma. Eihän sillä ole väliä, mikä on totuus, vaan sillä, että saat helpotettua mielesi kuormaa.

Vierailija
6/6 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin puuttumatta! Menee vielä pahimmassa tapauksessa naapurivälit niin mukava asua siinä sitten... Eiköhän he oman sotkunsa järjestele...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi