Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on auttanut jokaöisiin suonenvetoihin?

07.11.2007 |

Rv 21 ja suonenvedot tätä nykyä jokaöisiä. Yleensä vetää pohkeesta kun kääntyy tai akillesjänteestä. Villasukat on jalassa, aluksi toivat helpotuksen vaan eivätpä auta enää..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on auttanut mulla ½-1 tablettia magnesiumia päivässä. Mutta viime yönä tuli aivan järkyttävä kramppi/suonenveto toiseen pohkeeseen. Toivottavasti magnesium kuitenkin edelleen tepsii ja tuo oli vain poikkeus.

Villasukista ei mulla mitään iloa tässä asiassa. Enkä kyllä oikein kunnolla " osaa" nukkua ne jalassa, jossain vaiheessa yötä ne on pakko riipiä pois...

-Tango 25+4

Vierailija
2/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkunut lähes koko raskausajan villasukat jalassa, ja nyt muutamana yönä olen laittanut pohkeille säärystimet, just suonenvedon estämiseksi. Ja toistaiseksi on auttanut. Parina yönä kun oon nukkunut ilman säärystimiä, niin on pohjekin krampannut seuraavat pari päivää.. =/ inhottava vaiva!

Itse en ole magnesiumia joutunut kokeilemaan, kun olen noilla säärystimillä ja villasukilla pärjännyt. Välillä ne joudun ottamaan jossain vaihees yötä pois kun tulee kuuma, mut ei ainakaan enää oo suontakaan niin kovin vedellyt.

jonttu rv 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän niitä syömättä suonenvetoja on, nyt ollut pitkän aikaa poissa kun olen muistanut iltaisin ottaa tabletit.

Vierailija
4/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten lisäksi annan nimeni veden puolesta ;-) Juo päiväsaikaan tarpeeksi vettä!

Vierailija
5/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim novelle.

Sitä pullo päivässä niin varmasti pysyy suonenvedot poissa.

Kivennäisvesissä on mukana magnesium.

Leanna(ei odottavana)

Vierailija
6/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin ekassa raskaudessani joka ilta yhden magnesium-kalkki tabletin, ennen nukkumaan menoa, tai tunti kaksi aijemmin. Yhtenä iltana jäi ottamatta ja sen kyllä huomasi, koko pohje kramppasi ja jalkapohja, se oli yhtä tuskaa :)) mutta kun muistaa syödä sitä säännöllisesti niin ei pitäisi kramppienkaan vaivata!

Vierailija
7/8 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät polveen asti olevat säärystimet. Siihen loppui suonenvedot. Samoin käytin säärystimiä housujen alla heti kun ilmat viilenivät, estää sen ettei lihakset saa kylmää. Talvisin mua vetää suonta muutenkin enemmän pohkeista.

Vierailija
8/8 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne pohkeen ylitte menevät sukat mitä tavataan käyttää seisomatyössä ja lentokoneessa.. ne lopetti mun yölliset suonenvedot. Ite olen ostanut anttilasta.