***JOULUKUISET keskiviikkona***
Kommentit (24)
tulipas paha olo ku seurasin uutisia ja mitä sitä suomeskii nykysin tapahtuu...
myö sitä taas lähetää huomenna savonlinnaa mummilaa pariks päiväks...joka kerta ku jossai käydää matkalla et nyt on viiminen kerta ennen synnytystä ja kohta taas mennää...siis mä en osaa olla paikoillaa...no on savonlinnas sairaala onneks jos lähtö tulis...
tänää on poitsu taas tehny kunnon harjotuksii tuol masus...kivan tuntusta ku melskaa joka kohtaa...=)
alkaiskohan mul nyt suht ok vaihe tää loppu raskaus...tosin vessas juoksu ja liitoskivut on ihan tarpeeks mut muuten pirteä ja mukava olo...
manja
...ja sitä puidaan varmaan vielä pitkään :-(
Ihan karseeta...
Pelottaa et tollasia psykopaatteja on oikeasti olemassa ja joka puolella.
Mulla lähti esikoisen odotuksessa limatulppa lääkärin sormiin kun teki sisätutkimusta 40+6 (syntyi 41+2). Oli tosi ällö keltaruskea klöntti, siis tosissaan iso, yäk :-P Kakkosesta en huomannut et olis lähtenyt.
Mä en varmaankaan myöskään lähde ihan ensimmäisten joukossa... Viime listalla olin ihan viimeinen synnyttäjä (huhtikuisten lista, syntyi 13.5!!)
Ehkäisystä, 2,5v sit aloitin pillerit, söin 9 päivää ja laukas paniikkihäiriön. Samoja pillereitä popsin teininä. Se paniikkiolo kesti tosi kauan ja unettomuutta ym ikävää liittyi asiaan. Siksipä nytkin syön noita mielialalääkkeitä... Eli en enää ikimaailmassa mitään hormonisotkuja itteeni laita. Kuparikierukkaa mietin mut en tykkää ajatuksesta et kropassa (ja vielä tosi herkässä paikassa) on jotain ylimääräistä. Kortsu taas tuppaa aina silloin tällöin " unohtumaan" eli meillä ei oo mitenkään kovin varma ehkäisy... Et en sit tiiä. 26-vuotiaana en kyllä halua sterilisaatiotakaan... Sitä ei ikinä tiiä. Eli vaikeeta on...
Vitsi et ahistaa toi ampumisjuttu... meidän vajaa 6v tyttö sanoi et hänen joku kaveri oli kertonut et joku oppilas oli koulussa ottanut pyssyn ja ampunut. Yritin sit selittää pienelle asiaa... :-( et pyssyt on aina kamalia ja niitä pitää pelätä... Ja et se ampuja oli aikuinen mies eikä mikään koulupoika (ainakin 5-vuotiaan näkökulmasta ja iältäänkin täysi-ikäinen)... Voi parkaa kun noin nuorena jo pitää tietää pahasta maailmasta.
Mun vanhemmat asuu lähellä Tuusulan rajaa ja jotenki Tuusula on aina tuntunut jotenkin tosi mukavalta paikalta... Idylliseltä ja söötiltä. :-(
No joo hautaan tämän aiheen kun se vetää mielen tosi matalaksi. Huomenna jo parempi olo.
Sintagma 33+0 ja häilyvä mieli
eli mä en esikoiselta limatulpasta tienny...ei mitää tietoo et ois menny..ja en tosin tienny liitoskivuista tai supistuksistakaan mitään.
lapsivesikin meni yöllä tihkumalla ja oletin et pissi tulee ku rumppasin vessas ja unen pöpperös aina enkä valoja laitellu...
aamul vasta tajusin ku mies oli lähteny matkatöihin et mul lorahti ja se ei ollu kyl pissi joka housuun meni...sitä tuli siis pikku hiljaa päivän mittaan...
ja sairaalas supistuksia kun alkoi tulemaan oletin koko ajan vaan niiden pahentuvan ja en siksi ottanut alkuun kipulääkkeitä enne kuin alkoi ns.olla myöhä ottaa ja ei sit tehonnu enää...
mut nyt alko tv mun ojhelma...
Yleensä melkeen niinpäin että oireettomat eka ;D
Ehkäsystä...meillä mennään varmasti kumilla eespäin niinku ennenkin! Pillereitä kokeilin ykkösen ja kakkosen välissä 2vko:a ja lopetin! Halut hävis ihan totaallisesti ja muutenkin ei tuntunu hyvältä..käsi puutu jne..Kierrukka pelkkänä ajatuksena ällöttää mua, siis että mussa on joku ylimääränen juttu..yäk!! Kumi on kiva kun sillon ei " sottaakkaan" ;D