Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikas taa nyt on, kun 1v4kk kelpaa valilla vain aiti ja valilla vain isi. Kauheat raivarit, jos ei juuri haluttu ihminen pue tms. Suuttuu myos kovasti, jos ei tajuta mita " puhuu" ,

Vierailija
07.11.2007 |

kun osoittelee ja ääntelee ja selvästi haluaa jonkun jutun osoittamastaan suunnasta ja me tajutaan väärin. On alkanut heittäytyä pitkin pituuttaan selälleen ja kiljuu aivan hulluna kimeää huutoa. Onko jokin vialla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi