Lue keskustelun säännöt.
Jos hoitajat saavat huomattavan palkankorotuksen, vaativatkohan asiakkaat heilta sen jalkeen ihmeita? Muuttuukohan asenne vai jatkuuko asiointi entisellaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla