Lue keskustelun säännöt.
Iänikuinen kysymys:D Kuinka aikaisin olette tehneet positiivisen raskaustestin? Kiitos, jos viitsit vastata!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ultrassa on selvinnyt, että on ollut tosi aikainen ovulaatio. Vauvan laskettua aikaa siirretty pariin kertaan aikaisemmaksi. Uskon, että toisilla erittyy Hcg runsaammin kuin toisilla- olen aina tehnyt testit tosi varhain ja saanut heti plussat.
Tässä raskaudessani testasin kp29/28 jollain hienolla ja kalliilla testillä puhtaan negan ja kaksi päivää myöhemmin apteekin testillä selkeän plussan.
Kahdessa raskaudessa ja molemmissa apteekin raskaustestillä. Selvä plussa kummassakin.
Epäilen oviksen olleen (tikutin) noin kp 16-17.
Onko näistä oikeasti sulle mitään hyötyä, kun kierrotkin vaihtelee eri ihmisillä.
kestää viikon, että munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja istukka muodostuu. Se istukka tuottaa sitä HGC-raskaushormonia. LAske tuosta, milloin kannattaa tehdä testi. Itselläni istukka tuottanut vähän hormonia tai ainakin sitä on vähän erittynyt alussa virtsaan, joten itse olen saanut haamun(haalean plussan) n.1-2viikkoa siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa:)