Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iänikuinen kysymys:D Kuinka aikaisin olette tehneet positiivisen raskaustestin? Kiitos, jos viitsit vastata!

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää viikon, että munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja istukka muodostuu. Se istukka tuottaa sitä HGC-raskaushormonia. LAske tuosta, milloin kannattaa tehdä testi. Itselläni istukka tuottanut vähän hormonia tai ainakin sitä on vähän erittynyt alussa virtsaan, joten itse olen saanut haamun(haalean plussan) n.1-2viikkoa siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa:)

Vierailija
2/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierto yleensä 26 pv

Vierailija
4/7 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa on selvinnyt, että on ollut tosi aikainen ovulaatio. Vauvan laskettua aikaa siirretty pariin kertaan aikaisemmaksi. Uskon, että toisilla erittyy Hcg runsaammin kuin toisilla- olen aina tehnyt testit tosi varhain ja saanut heti plussat.

Vierailija
5/7 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä raskaudessani testasin kp29/28 jollain hienolla ja kalliilla testillä puhtaan negan ja kaksi päivää myöhemmin apteekin testillä selkeän plussan.

Vierailija
6/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa raskaudessa ja molemmissa apteekin raskaustestillä. Selvä plussa kummassakin.

Vierailija
7/7 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen oviksen olleen (tikutin) noin kp 16-17.

Onko näistä oikeasti sulle mitään hyötyä, kun kierrotkin vaihtelee eri ihmisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi