Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin Lidlistä oliiveja, ja ne maistuvatkin aika pahalle. Mitä teen, heitänkö ne vain biojätteisiin?

Vierailija
02.07.2022 |

Sellainen aika iso lasipurkki.

Sääli, koska rakastan oliiveja, ja avasin purkin innolla. En pysty syömään niitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt, tai itket ja syöt.

Vierailija
2/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet takaisin ja pyydät rahat pois. Kuluttajalla on siihen oikeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne siis varmasti pilallisia ole, vaan huonolaatuisempia kuin ne, mihin olen  tottunut (syön yleensä k-kaupan oliiveja). Näissä Lidlin oliiveissa on sellainen tunkkainen ja väärällä tavalla voimakas maku, vaikea selittää. Mutta en siis voi palauttaa, ja olenhan ottanutkin sieltä jo pari. ap

Vierailija
4/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin oliivit on hieman oudon makuisia, mutta pakkohan sinun on nyt syödä kun purkin kerran aukaisit.

Vierailija
5/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin oliivit on hieman oudon makuisia, mutta pakkohan sinun on nyt syödä kun purkin kerran aukaisit.

Ai sinunkin mielestäsi? Hyvä kuulla.

Se on aika iso purkki... Voisiko oliiveilla lannoittaa maata...

Vierailija
6/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oliivitahnaa- surauta öljyn, valkosipulin ja haluamisesi mausteiden kanssa tahnaksi.

Hyvää leivän päällä!

Vierailija
7/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et voi palauttaa? Ai niin, sen takia, koska et sinä mitään oliiveja Lidlistä ole ostanut. Tämä on vain päivän provosi kyseistä kauppaketjua vastaan.

Vierailija
8/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin et voi palauttaa? Ai niin, sen takia, koska et sinä mitään oliiveja Lidlistä ole ostanut. Tämä on vain päivän provosi kyseistä kauppaketjua vastaan.

Nyt oli kaukaa haettu juttu. Olen Lidl-fani, siksihän minä siellä ostoksilla olinkin. ap

Vierailija
9/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-psyko (K-kaupan lomautettu täti) uudella taktiikalla. LOL

Vierailija
10/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku kysymys! Itse osta kyseinen like oliivit.Ei mitään ongelmia maun kanssa ja aina muistan kaikkien tuotteiden minkä ostankin syödäkseni, katsoa viimeinen myynti päivä.Koskan en osta esim. pehmeää kahvi pakettia.Elintarvikeita metallipurkissa jos pienikin kolhu.Pahvi pakettia,jossa näkyy ulkoinen tuote vika ymm.

Vierailija
11/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oliivilevite. Laitat omia mausteita, sitruunanmehua, valkosipulia, yrttimaustetta jne., niin että tulee mieleisen makuista.

Vierailija
12/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muovirasiassa olevat oliivit on ainakin hyviä.

Vierailija
13/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajalla oikeus palauttaa avattu purkki, jos ei pidä mausta eikä tuote ole pilaantunutta? Salli mun nauraa.

Vierailija
14/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluttajalla oikeus palauttaa avattu purkki, jos ei pidä mausta eikä tuote ole pilaantunutta? Salli mun nauraa.

Tulee mieleen, kun näin Citymarketista, että joku pyytämättä tullut uussuomalainen avasi hillopurkin, haisteli ja laittoi takaisin hyllyyn. Kaipa hänellä oli oikeus siihen?

Vierailija
15/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ottavat sen purkin takaisin, kun sanoo että maistoin ja oliivit maistuivat omituisilta ja epäilen että ne ovat pilaantuneita. Ei mikään kauppa ala parin euron oliivitölkistä riidellä. Itse olen palauttanut kauppaan jogurttia joka maistui omituiselta, sain hyvityksen ja valmistajalta selvityksen, että kyseessä oli pakkausvirhe ja tölkkiin oli vahingossa mennyt kahden eri jogurtin sekoitusta.

Vierailija
16/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Facen ilmaiseksi ryhmään.

Vierailija
17/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin seassa menee hyvin yksi tai kaksi kerrallaan.

Vierailija
18/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kaukaa haettu juttu. Olen Lidl-fani, siksihän minä siellä ostoksilla olinkin. ap

Fani? Taidan nauraa itseni tärviölle.

Vierailija
19/19 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä biojätteisiin suosiolla.