Mies ei viihdy työssään, talo vasta ostettu
Mieheni työ ei ole enää hänen unelma-ammattinsa niinkuin joskus oli, ja ajoittain hän on tosi ahdistunut työn takia. Mies on johtavassa asemassa ja sen verran hyväpalkkainen (tosin työtunteihin nähden palkka on pieni), että saatiin talo ostettua vaikka minä en ole töissä vaan kahden lapsen kanssa kotona. Nyt mies harkitsee vakavissaan työn vaihtoa, mutta täällä päin ei todellakaan ole montaa työpaikkaa auki, saati että hänellä olisi mihinkään niistä koulutusta tai kokemusta. Itsekään en ole töitä löytänyt. Taloa ollaan kunnostettu ja se on ihana, ensimmäinen omistusasunto. Ja paikkakunnastakin tykätään tosi paljon eikä monta kertaa muuttaneena enää haluaisi muuttaa minnekään. Mä en usein ahdistu mut nyt kyllä vähän ahdistaa. :( Kokemuksia, kommentteja kellään?
Kommentit (22)
Etupäässä ollaan mietitty jotain pientä yritystä jota minä voisin kotona pyörittää, ei mitään sen isompaa. Miehellä on omia yrityksenperustamishaaveita, isompia sellaisia, ja saahan niitä haaveita olla. Olen kyllä sanonut sille ettei se olis onni ja autuus sekään.
millaista on pyörittää yritystä? Ympäripyöreät päivät ja jatkuva stressi. Eikä aina todellakaan saa valita, viihtyykö vai ei tai pitääkö jostakusta.