Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Viettääkö tai viettikö teillä isä varpajaisia?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just tollasta tekopyhyyttä tai jotain. Lause " meillä on kotona viihtyvä mies" kertoi paljon.

Kyllä meilläkin mies viihtyy kotoana, vaikka on varpajaisia viettänyt. Ja yllätysyllätys on jopa suuremmoinen isä ja puoliso.

Vierailija
22/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreen isan kaverit vievat miehen juhlimaan. Siihen kuuluu sikarit ja viinat ja muut. Ekan lapsen kohdalla olivat olleet jossain golfaamassa ja juomassa. Olin sairaalassa silloin.

Tan toisen kohdalla jaan odottamaan. Eihan tuokaan asia mulle kuuluu.

Myos takalaiseen tapaan kuuluu, etta mies ostaa naiselle sormuksen kun vauva on syntynyt. En ma sitakaan tapaa halua muuttaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli töissä koko synnäriviikon ajan joka päivä. Sen jälkeen ajoi pikaisesti kotiin ruokkimaan koirat, sitten 1h suuntaansa matka synnärille, vielä kauppaan ja ruokaa itelleen laittamaan. Aamulla kahdeksaksi töihin. Sama toistui maanantaista perjantaihin, ja pe-iltana tultiin jo kotiin.

Eikös oikeaoppiset varpajaiset vietetä kun vauva on vielä laitoksella?

On kyllä muuten juhlinut ja pitänyt ryyppäjäisiä kotona sen jälkeen, mutta ei niistä ole mitään kekkereitä varpajaisina juhlittu.

Vierailija
24/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti tulee viettämään.

Kovasti jo suunnitellut tsembaloita kavereidensa kanssa, hamstrannut sikareita jne.

Suotakoon se :)

Vierailija
25/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen siajan vietti kaiken vapaa-ajan meidän kanssa ja oli sairaalassa kanssamme aina 9-19.

Ryyppääminen lapsen takia ei kuulu mieheni ajatusmaailmaan

Vierailija
26/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietti hillitysti, koska mä ja vauva oltiin todella pahasti sairaita (vauva teholla). Lisäksi oltiin valvottu pari vuorokautta.

Mun mielestä varpajaisia kuuluu viettää samana tai viimeistään seuraavana päivänä vauvan syntymästä. Ei esim. viikon päästä.

Vierailija
27/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyi keskiviikkona jolloin mies oli mukana synnytyksessä sitten perjantai iltana pyysi kavereita meille kotiin jossa saunoivat, söivät, joivat ja kuuntelivat kuulemma Irwinin " tyttö tuli, tyttö tuli" kappaletta koko illan :)

Minä olin vauvan kanssa vielä laitoksella, päästiin vasta tiistaina kotiin.

Vierailija
28/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta vietti. keskiviikkona vauva syntyi to kotiin ja la mies lähti kavereiden kanssa saunomaan.

Vierailija
29/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissä on sellaisiakin, jotka eivät välitä perheistään. Voipa mies viihtyä kotonakin, mutta ei ole läsnä eli esim. pelaa tietokoneella, ei tee kotitöitä ja leiki ja ulkoiluta lapsia ym. Ei ole tekopyhyyttä, vaan rakkautta perhettä kohtaan ja pyhyyttä ei tuosta ateistimiehestä löydy, saati tekopyhyyttä :P Hyveitä kyllä.

Saisi puolestani viettää, jahka järjestäisi lastenhoidon, ja mähän kyllä sairaalassa pärjään ekan vuorokauden jälkeen, kun kävely alkaa luonnistua, ja onhan siellä hoitajia :)

t. 21

Vierailija
30/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla silloin kun olin vielä laitoksella, silloin ei muistaakseni vielä mitään perhehuoneita ollut.

Tokan kohdalla vietti vähän myöhemmin vasta. Syy oli se että, poika tuli maailmaan sektiolla. Leikkaushaava oli niin kipeä että en kunnolla pystynyt poikaa alkuun nostelemaan.

Kolmas lapsi syntyy huhtikuussa. En tiedä viettääkö varpajaisia, ei olla puhutta siitä mitään vielä. Mulla ei ole mitään niitä vastaan.

Vierailija
31/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis EI halua valmistautua uuden perheenjäsenen tuloon eikä ole kiinnostunut äidin ja vauvan hyvinvoinnista, vaan lähtee mieluummin vetämään perseet ja tulee sitten krapulaisena kotiin tuoreen mamin passattavaksi.

Ja jos nyt vaikka tilanne olisikin se, että itse olisin sairaalassa ja mies kotona ja sekä minä että lapsi oltaisiin täysissä sielun ja ruumiin voimissa, niin paljon mieluummin kuin olisin yksin pyörittelemässä peukaloitani sairaalassa lapsen kanssa juttelisin vaikka (selvän) miehen kanssa puhelimessa niitä näitä.

En tiedä, minulle synnytys ja lapsen saaminen ei ole pikkujuttu, vaan todella suuri asia ja soisin kyllä miehenkin olevan erittäin kiinnostunut. Haluaisin mieheltä mieluummin henkistä tukea ja välittämistä kuin timanttisormuksia. Mitä välittämistä se sellainen on, että ryypätään poikien kanssa taju kankaalle ja unohdetaan se sairaalassa yksin makaava vaimokulta ja vastasyntynyt lapsi.

Vierailija
32/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytynee haukkua se tekopyhäksi paskiaiseksi ja jss.............

Vierailija
33/33 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneks meidän ihanat vanhempamme viettivät esikoisesta miehenikin edestä. Samoin kuin juhlivat ensimmäistä hammasta, toista hammasta.. Onneksi hampaan juhlistamiset jäivät näihin kahteen kertaan. Mut kiva kun isovanhemmat tulevat kaikkiaan tosi hyvin toimeen keskenään, ei tarvi varsinkaan mummojen olla kateellisia ja katkeria toiselle mummille, naisilla kun on tällainen tapa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi