Olen rakastunut sisareni miesystävään....
Olen hänet vain kerran hätäisesti nähnyt kauppakeskus Jumbossa ja rakkaus syttyi heti. Tiedän, että tunne on molemminpuolinen. en vain tiedä, miten saisin asian etenemään. Mies on yrittänyt soitella minulle. En ole uskaltanut vastata, sillä pelkään loukkaavani sisareni tunteita. Mitä tekisitte? Toisaalta, eikö sodassa ja rakkaudessa ole kaikki sallittua?
Kommentit (7)
jos et ole jumankauta akka sitä itse kokenut niin et voi tietää mistä puhutaan!
t. salamarakkaudesta sokaistunut, nyt naimisissa salamarakkauden kanssa...
ainakaan sisartasi et ole koskaan rakastanut, jos tuollaisen likaisen tempun voit hänelle tehdä.
mulla kävi itelläni melkein noin. mä vaan näin sen kun menin hoitamaan siskon tyttöä, siis tää sen mies oli aika uusi tuttavuus mun siskollekkin mutta kuin salama kirkkaalta taivaalta se iski. Me hoidettiin sitten sitä tyttöä yhdessä ilta ja sit välillä toisiamme. siskolle kerrottiin sitten aamulla kun se oli tullu yövuorosta kotiin. nyt ollaan kyl ihan väleis siskon kaa.
Onneksi mulla ei ole siskoja laisinkaan. Ei tartte kärsiä moisista luntuista.
joka ikinen yö sen silmät silmälaseineen ilmestyy uniini. Aamulla oma mies ihmettelee, että mitä oikein voihkin unissani... no en kai voi sitä hänelle paljastaa. Minua ja xxxx:aa erottaa välimatka, joten ei olla nähty sen Jumbon keikan jälkeen. Rakkaus polttelee sisälläni, vain te tosi rakkauden kokeneet ymmärrätte mistä " puhun" .
Siskos miestä vikittelemässä! Ei jumalauta ole rakkautta tollanen " kerran nähty jumbossa" . Rakkaus tulee vuosien myötä arjen koettelemuksia yhdessä kokiessa.