Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos tietokoneesi hajoaisi, olisiko vaikeuksia keksiä alkuun tekemistä?
05.11.2007 |
Itse välillä toivon, että koko masiinaa ei edes olisi tässä talossa, kun tähän sitä vaan iltaisin tulee istumaan, kun tuntuu ettei muutakaan tekemistä ole.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on muutto edessä, joten kohta linja sulkeutuu. Olen tavallaan tyytyväinen, kun tämä pirulainen kun aina vetää puoleensa, vaikka voisi ajan käyttää paljon hyödyllisemmin ja menisi ajoissa nukkumaankin..