Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä käy käsiksi lapsiini.

Vierailija
05.11.2007 |

Olen eronnut noin vuosi sitten ja minulla on ollut muutaman kuukauden uusi miesystävä. Hän on usein luonani kylässä, kun olen nyt yksinhuoltaja ja omat menemiset ovat harvinaisia.

Nyt sitten eilen sattui yhteentörmäys poikani 3v ja tämän miehen kanssa. Mies ärsyyntyi kun poika venkoili pukiessa ja repi pjan korvista maasta seisomaan. Poika ja minä olimme järkyttyneitä. Mies oli nolona jälkeenpäin ja pahoitteli tapahtunutta. Kertoi olleensa aina omien lastensa kanssa (jotka ovat jo aikuisia)samanlainen, helposti tulistuva. On siis käyttänyt ruumillistakuritusta lapsiinsa.

Nyt olen todella inhottavassa tilanteessa. Mitä teen . Itse en hyväksy väkivaltaa, vaikka itsekkin sorrun joskus tukistamaan.

Lopetanko suhteen, vai voiko moisesta parantua.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni toivottavasti pahasti provoilun puolelle!

Ei kukaan voi uskoa moita p***aa! Valehtelee suut ja silmät täyteen. Johan se myönsi olleensa ennenkin väkivaltainen.

Sitä paitsi; jos poika pelästyi kovakouraista kohteluaan, se OLI väkivaltaa, vaikka sitten olisikin nostanut " vain" haalarista.

Pitäisiköhän tehdä lastensuojeluilmoitus, jäljittäköön sitten koneesi? Sinä kun nähtävästi et lastasi aio suojella.

Vierailija
42/43 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä provoiluketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miesystäväsi selitti asian ihan päälaelleen, suurinpiirtein varmaan esitte että on itse uhri kun moisesta syytetään.

Jos poikasi sanoi tai olit näkevinäsi että nosti korvista, niin todennäköisesti niin kävi.

Ja eilen sanoit että miesystäväsi oli itse sanonut että on kurittanut lapsiaan. Nyt siis sanoo ettei olekaan. Tajusi tietysti mäläytyksensä ja on nyt sitä peumassa.

Nyt järki käteen ap, sä et voi olla noin helposti vedätettävissä, ethän???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi