Miesystävä käy käsiksi lapsiini.
Olen eronnut noin vuosi sitten ja minulla on ollut muutaman kuukauden uusi miesystävä. Hän on usein luonani kylässä, kun olen nyt yksinhuoltaja ja omat menemiset ovat harvinaisia.
Nyt sitten eilen sattui yhteentörmäys poikani 3v ja tämän miehen kanssa. Mies ärsyyntyi kun poika venkoili pukiessa ja repi pjan korvista maasta seisomaan. Poika ja minä olimme järkyttyneitä. Mies oli nolona jälkeenpäin ja pahoitteli tapahtunutta. Kertoi olleensa aina omien lastensa kanssa (jotka ovat jo aikuisia)samanlainen, helposti tulistuva. On siis käyttänyt ruumillistakuritusta lapsiinsa.
Nyt olen todella inhottavassa tilanteessa. Mitä teen . Itse en hyväksy väkivaltaa, vaikka itsekkin sorrun joskus tukistamaan.
Lopetanko suhteen, vai voiko moisesta parantua.
Kommentit (43)
Mitä mä nyt sitten sanon sille? Sillä on jopa mun kotiavaimet jo.
ap
http: //www. youtube. com/watch?v=uWow42TCwzg
Mietippä ihan järjellä, minä en edes kyselisi tuollaista, päätös olisi selvä heti. Lapset ensin
Mitä vielä onkaan odotettavissa...
Lapsi raukka! Tämäkin kerta oli jo liikaa.
Tee nyt oikein, kyllähän sun oma pieni poikasi on tärkeämpi kuin joku jonka olet tuntenut KUUKAUDEN!!!!!
se on loppu nyt. Etkä sitten kuuntele sitä äijää, vaikka sanoisi mitä!
Jätä mies HETI! Oikeesti, ei se siitä parane / muutu, turha luulla. Joskus tulee taas se päivä, kun tulistuu, je tekee ties mitä. Ja oppii muuten vältteleen sun silmien alla tekemästä moisiä sikamaisuuksia.
Oikeesti, lastesi takia, jätä hänet!!
ja sillä on avain sun luo, ei hitto.
Mutta siis ihan O I K E A S T I, täytyykö sinun miettiä ratkaisuasi, et voi olla tosissasi. Ei se voi olla noin, kun kerran on lyönyt et voi edes antaa tilaisuutta toiseen iskuun
Vierailija:
Olen eronnut noin vuosi sitten ja minulla on ollut muutaman kuukauden uusi miesystävä. Hän on usein luonani kylässä, kun olen nyt yksinhuoltaja ja omat menemiset ovat harvinaisia.
Miksi muuten miehen eka liitto loppui?
Et voi hyväksyä tuollaista toimintaa ja tuollaista miestä. Lapsesi takia, etkä itsekään varmaan säästyisi väkivallalta. Ota avaimet pois ja sano, että suhde on nyt loppu. Väkivallalla on tapana pahentua ja tuskin koskaan se tilanne paranee.
Sinun lapsesi tarvitsee sinua enemmän kuin sinä miestä. Sinä olet lapsesi ainoa äiti, tuki ja turva. Jos kohdallesi ei osu kunnollista miestä, sitten olet ilman. Niin yksinkertaista se on.
Tiedän kyllä monivuotisella kokemuksella, minkälaista on olla pienen lapsen yksinhuoltaja. Mutta mielummin ypöyksin kuin huonossa suhteessa kenenkään kannalta ja varsinkaan lapsen kannalta. Ja kannattaa kyllä ensin tutustua vähän perusteellisemmin ennen kuin päästää uuden miehen noin kotiutumaan teille.
Jätä se ennenku pilaat omat lapsesi ja oman mielenterveytesi.
ja säkin ap lopetat tukistamisen. (tulistu toisen lailla)
huomaatko että kukaa ei ole puolustanut sitä paskiaista (sun uutta paskamiestä)
Itse kärsin vastaavan kohtelun jättämistä traumoista vielä nyt aikuisenakin, minulta kun ei äitini koskaan kysynyt haluanko elää moisen ihmisen kans. Itse en käytä lapsiini ruumiillista kuritusta, koska vihaan väkivaltaa, kaikissa muodoissa.
Mies ei siis nostanutkaan lasta korvista vaan haalarista. Poika vaan on niin arka, että pelästy sitä. Eikä ole kuulemma koskaan ollut väkivaltainen lapsiaan tai muita ihmisiä kohtaan.
ap
Ja miten mies nyt peruukin puheitaan?
Juttelepa miehen lasten kanssa, mitä mieltä he ovat kasvatuksestaan.
Uskon, että kiittävät isäänsä.
t: Kurissa kasvanut/kasvattava
fiksumpi ole, kuin apn ukko, noine " saunan taakse, kuula kalloon" -juttuinesi.