Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Annatteko miehenne katsella isänpäivänä " Alastonmallit nyrkkeilykehässä" ? Annatteko miehenne katsella isänpäivänä " Alastonmallit nyrkkeilykehässä" ? Vierailija klo 12:17 | 5.11.2007 Tulee vasta puoliltaöin JIM:iltä. Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (9) 1/9 | klo 12:43 | 5.11.2007 Siirrätin tv:n jo valmiiksi pois ettei pääse vahinko sattumaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 2/9 | klo 12:47 | 5.11.2007 Kauhisteli, että ei kai kukaan vaan käytä isänpäiväänsä noin, tv:tä tuijottamalla.. Mun puolesta saisi vaikka katsoakin, jos tulis vähän vipinää punttiin.. :P Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/9 | klo 12:47 | 5.11.2007 Jeesus että kyspyttää nää " antaisitko miehesi sitä sun tätä..." aloitukset. Minä sen äiti ole, vaan tasavertainen kumppani. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
1/9 | klo 12:43 | 5.11.2007 Siirrätin tv:n jo valmiiksi pois ettei pääse vahinko sattumaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
2/9 | klo 12:47 | 5.11.2007 Kauhisteli, että ei kai kukaan vaan käytä isänpäiväänsä noin, tv:tä tuijottamalla.. Mun puolesta saisi vaikka katsoakin, jos tulis vähän vipinää punttiin.. :P Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
3/9 | klo 12:47 | 5.11.2007 Jeesus että kyspyttää nää " antaisitko miehesi sitä sun tätä..." aloitukset. Minä sen äiti ole, vaan tasavertainen kumppani. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Siirrätin tv:n jo valmiiksi pois ettei pääse vahinko sattumaan.
Kauhisteli, että ei kai kukaan vaan käytä isänpäiväänsä noin, tv:tä tuijottamalla..
Mun puolesta saisi vaikka katsoakin, jos tulis vähän vipinää punttiin.. :P
Jeesus että kyspyttää nää " antaisitko miehesi sitä sun tätä..." aloitukset. Minä sen äiti ole, vaan tasavertainen kumppani.