Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heititkö jotain lahjoja suoraan roskiin tänä vuonna? Tai aiotko viedä roskiin? Vai onko sellaista

Vierailija
25.12.2007 |

jonka viet heti kun mahdollista kierrätyskeskukseen tai kirpputorille tms?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lukea kirja, josta ei pidä

tai kuunnella levy, jota ei ole halunnutkaan...

t. nro 6

Vierailija
2/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole minun vikani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Halpissuklaa rasiat lentää roskiin" ja " vain oikea lahja ja oikea määrä kelpaa minulle ja lapsilleni"

Vierailija
4/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on kiva ja hyvää hyvyyttään ostanut lahjat lapsille, mutta en haluaisi, että lapseni leikkivät tuollaisella roskamaisella tilpehöörillä.

Vierailija
5/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin on antamatta lahjan ollenkaan, jos toisena vaihtoehtona on antaa ihan rojua. Lahjojen antaminen on vapaaehtoista ja itse en hirveästi lahjoja anna. Mieluummin annan muutaman tarkkaan mietityn lahjan lähiomaisille, kuin puolelle suvulle muodon vuoksi " kun kerran pitää ostaa jotain."

Vierailija
6/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai lukea kirja, josta ei pidä

tai kuunnella levy, jota ei ole halunnutkaan...

t. nro 6

Vierailija
7/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

le koskaan pysymään meillä lapsen päällä...ei siis tulloin 120-senttisenäkään (sillä koetin pyjamaa isoveljelle, joka tuota kokoa käyttää, mutta eipä pysy hälläkään housut jalassa:/)!

En siis ala ihan turhaan " hyvää" Spidermanpyjamaa säilyttelemään montaa vuotta ja sitten todeta että ei pysy housut jalassa kuitenkaan...lähtee siis myyntiin heti joulun pyhien jälkeen...

Vierailija
8/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän varmasti, että niiden antaja on vilpittömästi tahtonut ilahduttaa minua ja perhettäni, ja voin osoittaa arvostukseni sillä, että käytämme saamiamme lahjoja.

Vierailija
9/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikselle lähtee varmaan lasten vanhoja leluja joulun jälkeen, kun uusia tuli niin paljon. Mitään käyttökelvotonta emme lahjaksi saaneet.

Vierailija
10/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esineitä ja sellaisia kosmetiikka lahjapakkauksia joita en käytä ja laatikoittain suklaata jota en syö. Etenkin lapsen saaja lahjavuori oli käsittämätän, varmaan liki sata pakettia -ja hukumme roinaan jo ennestään. Lahjoja tulee sellaisilta exän sukulaisilta joita en edes tunne, ei voi kuin vain kiittää joka paketista jota en halua.

Vierailija
11/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä ostetun likaisen, kuluneen ja nyppääntyneen kasaripipon. Oishan sen ehkä voinut viedä takaisin kirppikselle, näköjään joku ostaa sellaistakin, mitä itse pidän matonkuteina.

Vierailija
12/12 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia leluja on jo ja vaatteet ei sopineet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme