Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*' *' *' * 3-kuumeililijat viikko 45 *' *' *' *

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista ja kannanotoista!

Sen verran pitää kertoa, et tein eilen aamulla uuden testin ja ainakin omin silmin haalea haamu oli 5 min sisällä. Tietenkin se vahvistu testin kuivuttua, mutta kuivuttuaankin oli vahvempi kuin ensimmäisen viiva. Miestä rupesi jo huvittamaan meikäläisen testin tiirailu.. ;) Tilasin eilen netistä pari testiä lisää.. Niitä yritän nyt pantata vähän aikaa.. :) En edes halua laskea kuinka paljon on tullut laitettua rahaa viimeisen puolen vuoden aikana raskaustesteihin!!

Ahdistaa tää oireiden ja kaiken maailman tuntemusten tiirailu.

No, nähtäväksi jää kuinka käy.

am79, kp25/28

Vierailija
22/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.oli tuo eilinen jokelan tapahtuma kauhea...minua se kosketti aika paljon kun olen itse käynyt kyseistä koulua...toivottavasti ei ole menehtyneiden joukossa tuttujen tuttuja henkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!tervetuloa mukaan.minäkin olen nyt ruvennu kans kirjottelee täällä.minäkin pääsen kohta yrittämään sitä pikku kolmosta toden teolla,kun käyn ottamassa ehkäisyn pois.parin viikkkoa pitäs vielä odottaa,niin sitten alkais kova yritys.vähän jännittää miten käy,että meneekö kuukausia vai tärppääkö heti.toivottavasti raskautusin pian.toivottavasti sinulla olis käyny tuuri ja ettei menkat alkaisia...

Vierailija
24/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti pätkäsee aina just sopivassa paikassa:/

mp73: samoin sinulle:)

Mimmi75: ja myös sinulle:) Hauska huomata, että vaikka minkälaisia ajatuksia vauvasta pyörii päässä, niin sen haluaa silti (eihän se voi olla niin paha, eihän?!)!

Mitä tuo teidän " ON: " muuten tarkoittaa?

Mihin tää maailma on menossa?! Järkyttävä lukea tuollaisia uutisia (Jokelan koulu) :(

Kynttilä sytytetään myös meillä tänä iltana.

Vierailija
25/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ei tarvinnutkaan sitten testailla. Oin itse siis kuvitellut jo ties mitä raskausoireita ja menkat tuli sitten suunnilleen ajallaan. Nyt tässä ollaan siis kp 2/24-26.

Meillä nyt siis eka kerta, kun ei tärpännyt ekalla kierrolla. No kai jo todennäköisyyksien valossa on meidän jo aikakin vähän odottaa. Silti kovasti olisi tähän kiertoon toiveita.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Peipsu

Vierailija
26/35 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks tervetuloa uusille ja kiitos kaikille plussaonnea toivottaneille.. vielä en ole testaillu ja nyt olen vähän alkanut jo olemaan sillä kannalle, että tuskin kuitenkaan on tärpänny (ku ei ole mitään oireitakaan enää)... Ainoa oire oli vähän hellät nännit noin viikon verran oviksen jälkeen ja nekään ei enää ole siis arat...

Am79: onko sulla ollut mitään oireita? Ihan mielenkiinnosta kyselen... =)

Jokelan tapahtumat oli tosiaan järkyttäviä.. kynttilän sytytin...

Milia, kp 20/21-32 yk4

Vierailija
27/35 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Milia!

Oireita on ollut rintojen viiltelykipu, pissin värin muutos, mielialojen vaihtelu jne. Toisaalta, joitakin oireita on myös ennen menkkoja, joten tiedä häntä..

Meikäläisellä on tänään niin huono päivä, et tuntuu etten varmaan ole edes raskaana.

Pitäisi vain jaksaa olla kärsivällinen..Ei mikään minun paras ominaisuus.. ;)

Anne, yk1, kp 26/28

Vierailija
28/35 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päätettii miehen kanssa alkaa yrittämään kolmatta. Miehellä ollut kolmas mielessä lähes heti toisen lapsen synnyttyä, mutta itselle vauva-kuume iski vasta nyt=) Ekan tytöt alkuun saamisessa kesti 6 kk:ta ja tokan 3kk:ta, joten saas nähdä kauanko tätä yritetään. Kävin tänään kaupoilla ja löysin jo itseni vauvavaate-osastolta=)

tytöt 0406

Vierailija
29/35 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettävän vähälle jää tänne kirjottelu, mutta korjataan tilanne nyt :) Paljon on tullut uusia kuumeilijoita pinoon, joten teretulemast :)

Rillamarilla: Toivottavasti teillä kohta onnaa :) Ja jos yhtään lohuttaa, nii mulla itellä takana km 07/06 (vko 12), sen jälkeen kahet menkat ja sitten tärpäsi ja tää meän heinätyttö syntyi siis 07. Tosi paljon plussatuulia sinne :) Ja tieten kaikille muille myös!

Huitshapeli kyseli, että mitä toi ON tarkottaa - se on Omaa Napaa, että mitä itelle kuuluu ja miten menee :)

Täällä pitis alkaa huomenna tätin vierailu, mutta saapas nähä jäiskö se matkan varrelle ;) ja sais isukki toivomansa isänpäivälahjan, i hope so! Jahhans, neiti heräs päikkäreiltään, joten gotta go!

AJ

Vierailija
30/35 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun että olen edelleen täällä. Täti tuli viikko sitten, mitä odotinkin. Tänään kp 8/23-27. Mies on ollut kahden vaiheilla koko kolmosprojektiin ja on päätetty antaa kohtalon päättää. Eilen laskeskelin, et menkat sattuu just meidän pikkujoulureissun aikaan, ja vihjasin, et nyt olis voinu sattua se " vahinko" . Sit mainitsin kesävauvasta, mitä mieheni oli joskus sanonut, et olis kiva, kun sais olla kesällä enemmän kotona, et taitaa kohta ne haaveet mennä, johon vastasi, et sitten seuraavalle kesälle..

aiemmin olisi vaan tuhahtanut moiselle hössötykselle. Ehkäpä taitaa olla lämpenemisen merkkejä!

Mut tervetuloa uudet ja pahoittelut tädin yllättämille! Plussatuulia!

vuma

Vierailija
31/35 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tietsikka rikki, enkä ole päässyt pariin päivään tänne tärisemään. Tunnen oloni ihan pikkulikaksi, kun niin kovasti jännittää huominen :) Olen siis saanut pidettyä itseni kurissa enkä ole vielä testiä tehnyt, nyt on kp 30/28-30. Mua on nyt pari päivää etonut oikein mukavasti, nytkin tuntuu pala nousevan kurkkuun. Pahoinvointia mulla ei ole raskauksissa ollut, ensimmäisessä kyllä oli enemmän ja vähemmän tällaista etovaa oloa. Eli lupaavalta näyttää!

Jälleen on synkkä ja märkä päivä, mutta kai se on tuonne ulos vääntäydyttävä, että saa muksut purkaa energiaa. Äsken laitoin kynttilöitä ulos valaisemaan.

Jokelan tapaus oli kyllä aivan hirvittävä, miten sitä uskaltaa päästää omat lapset aikanaan maailmalle!?! Mulla tuli tosi paha mieli uutisesta, onneksi olin iltavuorossa töissä, niin ei ehtinyt liikaa asiaa vatvomaan.

Nyt on kyllä niin huono olo, että taidan hivuttautua lähemmäksi wc:tä ja laittaa tietokoneen eheyttämään itseään, että pääsen huomenna nettiin kertomaan hyvät tahi huonot uutiset.

Oikein mukavaa isänpäivää kaikille!!!

-Emppu-

Vierailija
32/35 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain vaiheessa kirjottanut palstalle ja ihmetellyt missa menkat viipyvat..Kaytin siis yhden kierron ehkaisyrengasta,ja menkkoja ei ole sen jalkeen kuulunut...Kaksi negatestia olen tehnyt viikon valein, ja tana aamuna paatin tehda viela yhden...ja se on haalea POSITIIVINEN!!!!!!!!!

Ei todella tiedeta voiko tama olla totta, uskalletaanko iloita????

Ajateltiin siis etta kaytan hetken rengasta ja sitten annetaan kolmoselle lupa tulla, mutta kun rengas osoittautui todella epasopivaksi, niin lopetin kayton sitten siihe yhteen kuukauteen...paattikohan pieni etta jo nyt on aika...Sydan hakkaa, kadet tarisee, itkutta ja nauruttaa, olo on ikionnellinen,mutta viela pelokas...

Oireita ei kamalan paljoa ole, viluttaa,heikottaa jos ei muista syoda,alamasua nippailee silloin talloin, muttei viela ainakaan sen kummempaa...Huomenna on testattava uudelleen, toivottavasti isanpaivalahja varmistuisi!!!!

Ennestaan meilla on kaksi ihanaa tyttoa, 10/04 ja 02/06

Mita mielta olette, onkohan masussani pikkuinen ihmisen alku, vai voiko testi nayttaa vaaraa plussaa???

Vierailija
33/35 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan tätiä edelleenkin. Tänään viimeksi testannu negan, nyt kp 46/??? joten en enää edes haaveile että olis tärpänny. Kunhan nyt tulis se täti niin pääsis uuteen yritykseen ellei isäntä nyt ala jänistämään ja luistamaan koko hommasta.

Nyt alkaa rakennus hommissa viimeiset rypistykset ja muutto on suunniteltu itsenäisyyspäivän aikaan, joten paljon pitää tehdä hommia. Siivota, siivota, pakata, pakata......

Joten voi olla että meikästä ei paljon kuulu hetkeen aikaan.

Plussa tuulin kaikille!

UudentuvanJussi kp 46/???

Vierailija
34/35 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme toivotun isänpäivälahjan!!! Eli tämä mun kuumeilu päättyi niihin maagisiin kahteen viivaan näin äkkiä, toivottavasti tällä kertaa pikkuinen jaksaa pysyä matkassa.

Olo on onnellinen, mutta samalla hirvittää mitä tuleman pitää. Etova olo jatkuu, mutta ei sentään ole vielä tarvinnut lähteä pyttyä halailemaan.

Oikein hyvää joulun- ja plussien odotusta teille kaikille!!!

-Emppu rv5 :)

Vierailija
35/35 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roppakaupalla onnea emmputhelle!!! :)