Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäsäännöllinen kierto ja raskautuminen

26.06.2006 |

Heipsan!

Oisin vaan kysellyt multa kohtalotovereilta että koska ootte uskaltanu tehdä testiä, kun on kierrot epäsäännölliset?

nyt on kp 39/n.29-42..välillä mulla on kierto normaalit noin 30 päivää..välillä menee yli 40 ja joskus jää kokonaan välistä..tein ovistesti plussan kp 13..jos se nyt sitten näytti oikein..mitään oireita ei ihmeemmin ole.mutta ei ole tunnettakaan että täti tulisi..no tässä on kyllä tullut jonkin aikaa kirkasta valkovuotoa..koska siis kannattais testailla, että varmasti plussa näkyis? en tahtois taas pettyä turhaan.

muutenkin olisi kiva vaihtaa ajatuksia samassa tilateessa olevien kanssa.

plussatuulia kaikille =)))

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan kun sanoit et testi näytti oviksen kp13 eli sinun menkkojen pitäisi alkaa 10-16pv sen jälkeen. yleensähän ovis on 10-16pv ennenku menkat alkaa (käy linkissä lukemassa lisää: http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm). ite en ovistestejä tee kun tunnen sen niin selkeesti ja se on lähes päivälleen 10pv ennenku menkat alkaa.

sinuna tekisin raskaustestin kun on menossa kp45-50, ihan vaan et pelaisin varman päälle (ite en halua nähdä negatiivista tulosta, mieluummin odotan et menkat alkaa ku testaan ja petyn). oma kierto kans heittelee välillä 26-38 ja testaisin vasta kun menkat on ainakin viikon myöhässä (varsinkin kun sen oviksen tunnen ja tiedän millon se on) eli ainakin kp45 (niinku edellisessä raskaudessa). ihan vaan just siks etten halua pettyä, kuten itsekin sanoit. toivottavasti sulle on plussa tulossa!!! mulla oli ovis juhannuksen alla, nyt tunnustelen oloa. tai yritän olla liikoja tunnustelematta etten haaveile suotta. tosin tällä kertaa ovisolo oli kp12 (harvinaisen varhain) eli en nyt oo ihan varma miten tää kierto menee (eka kierto kun en imetä). pitänee pelata varman päälle ja touhuta joka päivä jos se ovis ei ollukaan sillon ku luulin. mut onnea sulle ja mulle ja kaikille!

Vierailija
2/2 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miten käy! minä joudun jännäämään vielä ainakin pari viikkoa mut ilmoittelen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla