Jos teillä on arvokoruja, käytättekö niitä vain juhlissa vai arkenakin?
Minua on alkanut harmittaa, kun kauniille timanttisormukselle on niin vähän käyttöä. Käyn harvoin juhlimassa. Toisaalta on kiva, että voi sitten hienommilla ja arvokkaammilla koruillakin juhlistaa niitä kertoja, mutta toisaalta taas on sääli, että ihanaa sormusta tulee pidettyä niin vähän. Olen miettinyt, voisiko sitä käyttää ihan töissäkin. Vaikka aina perjantain kunniaksi tai jotain vastaavaa ;-)
Olen ns. siisteissä sisätöissä, ja korujen käyttö on kyllä sallittu töissä. Yleensä minulla kuitenkin on vain kihla-ja vihkisormukset ja joku yksinkertainen kaulakoru (esim. kultasydän ohuessa ketjussa, kivihelmet tms.) sekä korvikset. Tuo timattisormuskaan ei ole sinänsä mikään huomiotaherättävän suuri tms, mutta tähän asti olen siis pitänyt sitä vain juhlakäytössä.
Miten muuten käytätte kalliimpia korujanne, vaikka juuri timanttikoruja?
Kommentit (22)
mulle upean rannekorun kultaa ja safiireja ja myöhemmin siihen kaulakorun. On kyllä sen näköinen, ettei oikein arkkikäyttöön edes sovi. Käytän jouluna ja perhejuhlissa kun muuten olisi lähinnä rasiassaan.
Käytän niitä juhlissa, mutta myös töihin laitan ne silloin, jos erityisesti kaipaan piristystä tai voimia. Jos on vaikka palkkakeskustelupäivä tai esim. joku hankala asiakas tulossa, niin silloin laitan nuo korvikset. Saan niistä lisätsemppiä, koska iloitsen ihanasta lahjasta ja lahjan antajasta, ja kaikki työhankaluudet tuntuvat sitten pienemmiltä.
Kokeile sinäkin :-)