Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlasin huvikseni eksäni. Ei olisi kannattanut!

Vierailija
04.11.2007 |

En tiedä mistä moinen päähänpisto, mutta googlasin erään eksäni kaukaa, kaukaa historiasta. Löysin hänen nettisivunsa, jossa oli erityisen seikkaperäisesti kuvattu, miten hän oli tavannut samoihin aikoihin kuin meillä meni poikki (!) naisen, rakastunut tulisesti, mennyt naimisiin ja tehnyt jo kaksi lasta. Sitten vielä monta sivua kuvia hänestä, vaimosta ja lapsista höystettynä siirappisilla rakkaudentunnustuksilla.

Suhde oli lyhyt, eikä merkityksellinen kummankaan meidän elämässä, mutta silti sivut kuvineen jättivät ärsyyntyneen olon, vaikka olin puhtaasti onnellinen, että hänellä oli kaksi niin somaa ja tervettä lasta.

Ihmeellinen tämä naisen sielunelämä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi ko. nainen tuli mieleeni. Ei todellakaan olisi pitänyt. Nainen on urallaan ERITTÄIN menestynyt ja vaikka olen itse omaan ammattiini ihan tyytyvinen, tuli todella äsyttävä fiilis.

Vierailija
2/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei olis pitänyt!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari m ukulaakin oli saanut ja vaimo oli suunnilleen samannäköinen kuin minä, mutta ehkä 20 kg. isompi. Minusta oli pelottavaa nähdä hänen vaimonsa olevan niin samannäköinen. :/

Vierailija
4/4 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni (pian ex-sellainen, ollaan eroamassa) on työtön, jättänyt kesken niin hotelli- ja ravintola-alan koulun kuin metallialan koulutuksenkin. Lisäksi hänellä on alko-ongelmaa ja jonkin tason peliongelmakin (nettipokerikoukussa). Että ihan hyvän valinnan tein aikoinaan joo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi