Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinusta viimeisin ikä tehdä lapsi?

Vierailija
04.11.2007 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viranomaisten silmissä tilanne on täysin sama. Millä tavalla eroaa muuten se asia että lasta hoitaa 45-vuotias äiti kuin että häntä hoitaa 45-vuotias mummo? Eikö mummon iästä olekkaan haittaa mutta äidin iästä on?

Vierailija
62/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oheishuoltajuutta haetaan ja joskus se myönnetään oikean huoltaja suostumuksella jos on hyvät perusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tein kuopukseni 39 v iässä...

Vierailija
64/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän suvussa on vaan teiniäitejä, 15v kun aloittaa, niin hyvin ehtii tehdä 3-4 mukulaa

Vierailija
65/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaasta äidistä useimmat ajattelevat, että eikö sitä olisi voinut lisääntyä useita vuosia aiemmin ja pidän ihmistä kovin itsekkäänä. Ei todellakaan ole lapsen etu, että äiti on 63 -vuotias, kun lapsi täyttää 18 vuotta.

Itse haluan olla vireä ja nuori mummi ja olla vedossa vielä lasteni saavutettua aikuisuuden. Nuorimman biologisen lapsemme täyttäessä 18 vuotta olen 45 -vuotias, joten ilolla odotan mahdollista isoäitiyttä ja elämää lasten aikuistuttua.

Vierailija
66/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
67/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse haluan olla vireä ja nuori mummi ja olla vedossa vielä lasteni saavutettua aikuisuuden.

että sinun kohdallasi median rummuttama nuoruuden ihannointi on kyllä uponnut otolliseen maaperään... Mutta mistäs sitten ammennat voimasi kun olet VANHA, etkä voi enää iloita siitä että olet nuorta sitä tai nuorta tätä. Mietipäs sitä.

Vierailija
68/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oheishuoltajuutta haetaan ja joskus se myönnetään oikean huoltaja suostumuksella jos on hyvät perusteet.

erityisesti toivottiin huoltajaksi.

Vierailija
69/69 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että toivottavasti olen saanut yhden tai vielä kaksi lasta ennen kuin täytän 35-vuotta. Ehtii sitten vielä matkustella ja elää hetken aikaa omaa elämääkin, ennenkuin on liian vanha :).

Ja riski alkaa kasvamaan huomattavasti kun ikää tulee lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi