Mikä on sinusta viimeisin ikä tehdä lapsi?
Kommentit (69)
Oheishuoltajuutta haetaan ja joskus se myönnetään oikean huoltaja suostumuksella jos on hyvät perusteet.
ps. tein kuopukseni 39 v iässä...
meiän suvussa on vaan teiniäitejä, 15v kun aloittaa, niin hyvin ehtii tehdä 3-4 mukulaa
45-vuotiaasta äidistä useimmat ajattelevat, että eikö sitä olisi voinut lisääntyä useita vuosia aiemmin ja pidän ihmistä kovin itsekkäänä. Ei todellakaan ole lapsen etu, että äiti on 63 -vuotias, kun lapsi täyttää 18 vuotta.
Itse haluan olla vireä ja nuori mummi ja olla vedossa vielä lasteni saavutettua aikuisuuden. Nuorimman biologisen lapsemme täyttäessä 18 vuotta olen 45 -vuotias, joten ilolla odotan mahdollista isoäitiyttä ja elämää lasten aikuistuttua.
Vierailija:
Itse haluan olla vireä ja nuori mummi ja olla vedossa vielä lasteni saavutettua aikuisuuden.
että sinun kohdallasi median rummuttama nuoruuden ihannointi on kyllä uponnut otolliseen maaperään... Mutta mistäs sitten ammennat voimasi kun olet VANHA, etkä voi enää iloita siitä että olet nuorta sitä tai nuorta tätä. Mietipäs sitä.
Vierailija:
Oheishuoltajuutta haetaan ja joskus se myönnetään oikean huoltaja suostumuksella jos on hyvät perusteet.
erityisesti toivottiin huoltajaksi.
ajattelen että toivottavasti olen saanut yhden tai vielä kaksi lasta ennen kuin täytän 35-vuotta. Ehtii sitten vielä matkustella ja elää hetken aikaa omaa elämääkin, ennenkuin on liian vanha :).
Ja riski alkaa kasvamaan huomattavasti kun ikää tulee lisää.
mutta viranomaisten silmissä tilanne on täysin sama. Millä tavalla eroaa muuten se asia että lasta hoitaa 45-vuotias äiti kuin että häntä hoitaa 45-vuotias mummo? Eikö mummon iästä olekkaan haittaa mutta äidin iästä on?