SINÄ, joka syyllistyt ihmisten lokerointiin: Miksi teet sitä jatkuvasti?
Kommentit (12)
Vierailija:
Toiset vain tekevät sen näkyvämmin.
Mutta sinä ap taidat tietää sen paremmin?
Mielestäni on selvää, että esim. hiustyyleistä puhuttaessa tietyissä piireissä suositaan enemmän alta tumma, päältä blondattu-tyyliä. En voi muuttaa sitä asiaa.
Vierailija:
Mutta sinä ap taidat tietää sen paremmin?Mielestäni on selvää, että esim. hiustyyleistä puhuttaessa tietyissä piireissä suositaan enemmän alta tumma, päältä blondattu-tyyliä. En voi muuttaa sitä asiaa.
ihminen ajatteelee samalla tavoin kuin itse ajattelemme, mitä enemmän hänen arvonsa ja asenteensa muistuttavat omiamme, sitä enemmän hänestä pidämme. Lokreointi ihan ihmiselle luontainen tapa olla vuorovaikutuksessa muiden kanssa.
Ainoastaan sen takia, että joku loukkaantui sydänjuuriaan myöten oman hiustyylinsä arvostelemisesta. Muutoin on ap:n mielestä varmasti ihan ookoo lokeroida ihmisiä esim. seuraavilla tavoilla:
- äidit, jotka eivät imetä ovat täysin vastuuttomia
- alle 3-vuotiaan hoitoon vievät ajattelevat vain omaa parastaan
- pääkäupunkiseudulla asuu ylimielisiä ihmisiä
- maalta löytyy aito rauha ja onni
- muslimeissa on jotain epäilyttävää, enkä itse menisi sellaisen kanssa naimisiin
-
ym. ym.
Vierailija:
Ainoastaan sen takia, että joku loukkaantui sydänjuuriaan myöten oman hiustyylinsä arvostelemisesta. Muutoin on ap:n mielestä varmasti ihan ookoo lokeroida ihmisiä esim. seuraavilla tavoilla:- äidit, jotka eivät imetä ovat täysin vastuuttomia
- muslimeissa on jotain epäilyttävää, enkä itse menisi sellaisen kanssa naimisiin
-
ym. ym.
Lokerointia ei tarvitse syyllistää, se on hyödyllistä ja tieteeseen perustuvaa.
Vierailija:
- äidit, jotka eivät imetä ovat täysin vastuuttomia
-
ym. ym.
Vierailija:
Diagnosoitavaa toki olisi!
Osui aika oikeaan, sillä tämän palstan kommentointia seuranneena mainitsemasi ovat kuumia aiheita.
Jos jaksaisin, tekisin tesiksi aloituksen
" Vauvani syntyi kaksi viikkoa sitten. Koska imettäminen ei sujunut saamastani avusta huolimatta siirryin korvikkeeseen. Tuleehan vauvastani ihan terve lapsi ja aikuinen?"
Toiset vain tekevät sen näkyvämmin.