Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet tyytyväisiä L&B lastenvaatteisiin?

Vierailija
03.11.2007 |

Olen menossa ensi kertaa kutsuille ja en ole käyttänyt koskaan näitä vaatteita. Kannattaako ostaa vai venähtääkö vaate eka pesussa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pestä 60 asteeessa eli tahrat lähtee. Värit säilyvät kirkkaina, ei todellakaan venähdä, eivän nyppyynny.

KAllitahan nuo ovat, mutta nyt kun olen 1,5v pessyt pojan vaatteita viikoittan 1-2kertaa ja ne on vieläkin siinä kunnossa, että voi laittaa kylään päälle niin ei voi muuta kuin kehua :)

Vierailija
2/17 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on melkein sitä samaa sinipunavalkoista, jotain poikkeusta lukuunottamatta. Olkoot vaan kuin hyvää laatua vaan mut tylsän näkösiä ne on silti! Ja eihän näillä pienillä vaatteet muutenkaan ole kun hetken käytössä, kun kasvavat niin nopeasti. Hvin joku H&M bodykin kestää kaks tai kolme lasta, kukin kun käyttää sitä noin 3-6 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, mutta jos säilyvät pesusta hyvänä niin silloin voi vaatteeseen satsata. Kiitos vastauksestasi! t:ap

Vierailija
4/17 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootlegsit ja Tightsit ja puolipoolot ja sukat on ihan sairaan hyviä ja pojalle paidat sopii. Mä en siedä printtejä nääs......

Vierailija
5/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet oikeassa että on perus sinistä ja punaista. Jospa kutsuilla on hyvin vaatteita esillä että voi livenä tutustua eikä kuvastoa selailla?? T:ap

Vierailija
6/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tosiaan en voi tarpeeksi ylsitää noita Bootlegsejä koska on pienellä lapsella tosi hyvät leikkeihin, mutta tarpeeksi siistit kylään/kerhoon ettei tartte farkkuja/muita jäykkiä/joustamattomia laittaa pienen leikkijän päälle vain siksi, että ne oisi siistit kylähousut

Ja pysyvät siis ihan uuden veroisina pesusta pesuun.

Tightseja pidetään kotona koska niitä ei tarvi ottaa pois kun vetää haalarit päälle ulos mennessä :)

Vierailija
7/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM-vaatteet on oikeasti todella karseita. Samoin Lindexit ja muut. Markettivaatteissakaan ei ole kehumista.

L&B-vaatteet näyttävät laadukkailta ja hyviltä. Ovat tyylikkään ja samalla lapsille sopivan näköisiä ja samalla silti arkeen sopivia. HM ym retkuja ei kuuna päivänä voisi tyylikkäiksi sanoa. Niiden pitäjistä tulee kyllä tietty mielikuva eikä se ole niin positiivinen.

Vierailija
8/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki muut vaatteet on sen verran erilaisia ja omaperäsempiä että niitä ei vastaantullessa heti tunnista. Mut kai se on sit sellaista L&B käyttäjien yhteistä tunnetta et ollaan viksumpia kun muut kun meillä nää vaatteet ja meidät ainakin tunnistetaan ;) Vielä kun isillä ja äidilläkin on samaa kuosia olevat paidat päällä niin yhdistelmä on pettämätön!

Vierailija
9/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

L&B-vaatteet näyttävät laadukkailta ja hyviltä. Ovat tyylikkään ja samalla lapsille sopivan näköisiä ja samalla silti arkeen sopivia. HM ym retkuja ei kuuna päivänä voisi tyylikkäiksi sanoa. Niiden pitäjistä tulee kyllä tietty mielikuva eikä se ole niin positiivinen.

Lisään vielä että kyllä niitä trikoovaatteita tehdään muuallakin vähän eri kuosein tosin, kuin L&B:llä

Vierailija
10/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteenne on ylihintaisia puuvillavaatteita, joissa kuosit on tavislähiölinjaa, virttyvät pesuissa jne.

Kukaan, joka haluaa pukea lapsensa maulla, ei voi kuvitellakaan vaatettavansa noilla lötkötyksillä (mitoitukset on hyvät lihaville lapsille). Alusvaatteet menettelee, mutta niitäkin paremmat saa vaikka schiesseriltä

Vierailija
11/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että olin vähän aikaa jälleenmyyjänä jolloin tuli shopattua niitä myös kotiin melko paljon, ja sen jälkeenkin olen ostanut kutsuilta.

Itse tykkään laadusta kovasti, vaatteet eivät tosiaan menetä kuosiaan eivätkä väriään pesussa, ja kahden lapsenkin käytössä olleet ovat hyvässä kunnossa ja verrattuna melkein kaikkiin muihin vaatteisiin ihan huippukuosissa. Collegehousut meillä pojilla menevät nopeasti polvesta puhki, joten niitä ostan ihan halpoja marketista. Panostan L&B yläosiin ja ostan kangashousuja siitä huolimatta että ne kuluvat puhki siinä kuin halvemmatkin - siksi, että ovat usein hyvännäköisiä. Tosin mulla on hoikat pojat, ja L&B-mitoitus on heille liian leveä, joten siksikään niitä housuja ei kauheasti ole, vain slimmimpää mallia.

Vierailija
12/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat keskihintaisia, mutta en enää osta niitä koska esim. timberlandilla on kivempia vaatteita samaan hintaan ja niistä riittää toisellekin käyttäjälle

Vierailija
13/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole L&B vaatteista kuin positiivista sanottavaa, ja melkein ainoat vaatteet jotka kaiken muun hyvän lisäksi vielä kulkee mutkattomasti lapselta toiselle perheessä vaikka seuraava onkin aina eri sukupuolta kuin edellinen. Perusvaatteeet käy niin tytölle kuin pojalle. Mutta makuasioitahan nämä on, aina on vähintään kahta eri mielipidettä joka asiaan. Osta ap edes yksi vaate kokeeksi niin sitten tiedät tykkäätkö.

Vierailija
14/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut muutamia vaatteita, enkä ole ihan täysin tyytyväinen.

-tummansininen on haalistunut aika nopeasti, vaikka vaatteet pesty 60-asteessa

-bootcat-housut ovat tosi hyvät hoikalla lapsella, mutta meidän leveälanteiselle ja lyhytjalkaiselle mitoitus tosi huono

-yöpaitoihin on tullut pieniä reikiä

Vierailija
15/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sulla on vääränlaista pesuainetta

-Lihavat lapset

-Teillä on kirppuja sängyssä

Vierailija
16/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut sekä kutsuilta että esim. huutonetistä. Pitää värinsä ja ovat hyvälaatuisia.

Jos pitää vaatteita tylsinä niin ne ovat niin perusvärejä, että niihin voi yhdistää jotain kirkuvaa toiseksi osaksi. Lisäksi sesonkivaatteet eivät ole tylsiä.

Se mistä itse olen tykännyt, on kaula-aukot eli ne ovat tarpeeksi venyvät, että lapsi saa päänsä hyvin aukosta sisään ja silti pitävät ryhtinsä eli eivät lerpahda.

Vierailija
17/17 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen Allegrolla ja loistavina pysyy värit, sekä valkoinen valkoisena vaikkei valkaisekkaan :)