Mitä mieltä nimest. AINO ILONA?
Kommentit (18)
nimi on valtakunnan tasolla tosi yleinen.
t: 2
ja muiden nimihirviöiden mammojen mielipiteistä. Tunnen yhden Ainon. Tosi söötti. Ja ennemmin nimi joka kelpaa muillekin..
tosin eihän sitä toista nimeä paljoa viljellä.
etteikö Aino olisi yleinen ihan joka paikassa.
Toisia nimiä en tiedä, mutta yhden siskon nimi on Ilona.
ja kuitenkin suurissa kaupungeissa aina asuttu, eli ei se nyt niin suosittu nimi ole! Kaunis ja arvokkaasti vanhahtava nimi!
Sopiikohan muuten sisarusten nimiin..Pitää laittaa toisiksi nimiksi vaikka Gunnar Kotivalo
Meidän tyttären ryhmässäkin Iso-Elias, Keski-Elias ja Pikku-Elias ja Elias V. joten ei tule ainakaan yksinäinen olo! Eikä kiusata erilaisuudesta.
mutta annoin nuo nimet ihan siksi, kun presidentillä olisi hyvä olla arvokas nimi! Ja meidän Mantelista tulee varmasti kanssa jonkun jättipuljun pääjohtaja. Oujee
kun tämä aihe noin kiihdyttää? Vai jäikö aamulääkkeet ottamatta?
Kirjotin jo lasten nimet...Tyttö on Manteli ja pojan nimeä en laita, kun on harvinaisempi. Ja olisimpa antanut toisenlaiset nimet..Toinen nimi tytöllä on Orvokki. Sillekin nauretaan
Mantelin olen itse lyhentänyt Mandiksi. Mies suuttuu siitäkin..
En keksinyt muutakuin toiset nimet..mies taas tunkee jotain helekutin Rikhardeja ym jos tulis poika...ja Mantelin olen itse lyhentänyt Mandiksi..
Ei ole täälläpäin paljon kaimoja.
Mites olis Aino Aina Aurinko...?
Molempia löytyy meidänkin naapurustosta varmaan kymmenkunta. Tuota yhdistelmääkin on kaksi...