Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljon teille tullut raskauskiloja?

Vierailija
03.11.2007 |

ja paljonko niistä tullut ensimmäisen kolmanneksen aikana? luin jostain, että ekan kolmanneksen aikana tulisi n.1(!!)kg. mulle tulee varmasti enemmän!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko keskivaiheilla?

Vierailija
2/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsi on muutaman kuukauden vanha ja jokainen kilo on poissa. Kilot katoavat suorastaan mystisesti, joten älä turhaan huolehdi! En käsitä, mistä nuo ohjeet revitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lihonnut 5kg lisää synnytyksen jälkeen.... johtuu varmaan siitä että on masennusta ollut. en oo päässy lasten kanssa ulkoileen ollenkaan puoleentoista kk. varmaan jos on aktiivinen liikkumisen suhteen kilot lähtee

Vierailija
4/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 16 kg, joista 3 jäljellä ja lapsi kuukauden, enkä ole liikkunut tavallista enempää ja syön jopa enemmän kuin raskausaikana. Lihosin puoleenväliin mennessä 8 kg, vaikka yritin syödä terveellisesti ja liikkuakin.

Imetyskin tarvitsee jonkin verran rasvavarastoja käynnistyäkseen, eli ei kannata olla huolissaan.

Vierailija
5/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti pois 5 kg, toisen kolmanneksen aikana ei tullut mitään ei edes takaisin niitä viittä kiloa, vikalla kolmanneksella tuli muutamia kiloja. Kaikki poissa jälkitarkastukseen mennessä.

Vierailija
6/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt, vauvan ollessa 10 kk on painoni tippunut - 2kg raskautta edeltävään painoon. imetän edelleen enkä yritä laihduttaa, mutta liikumme vauvan kanssa päivittäin ainakin tunnin verran.

Vierailija
7/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksensin pois -3kg. Jouduin diabetesruokavaliolle ja painoa tuli kokonaisuudessaan 2kg. Täysimetin ja lihoin 5kg, mulla oli käsittämätön nälkä :(

Vierailija
8/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikkoja on 23 ja kaikkiaan kertynyt 6 kiloa. Edellisissä raskauksissa tässä vaiheessa on ollut n. +1 kg, en tajua miksi sitä nyt vaan tulee. En edes syö paljoa, siis ihan tavallista ruokaa mitä olen yrittänyt vielä korvata vihanneksilla mahdollisimman paljon. Ja silti tuntuu että aina kun menen vaa' alle niin kilo on pärähtänyt lisää :(

Edellisissä raskauksissa on tullut 17 ja 18 kiloa, mikä on ollut minulle ihan sopiva määrä. Ekalla kerralla melkein kaikki jäi laitokselle ja lähdin kotiin vanhoissa farkuissani.

Vierailija
9/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt painan 3 kg vähemmän kuin lähtiessä. Eniten taisi tulla 20:n viikon jälkeen.

Vierailija
10/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla ennen puolta väliä oli jo 10 kg. Loppua kohden kilojen tulo hidastui. Kaikilla vähän eri tavalla.

Vierailija
11/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan tässä vielä 10 viikkoa aikaa lihottaa itseään:)

En ole kyllä yhtään huolissani kiloista, uskon, että lähtevät helposti. Olen aina ollut alipainoinen enkä ole lihonut, joten nyt raskauden aikana on vaan mukavaa kun on muotoja:)