Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbot vihaavat miehiä - miksi homot eivät naisia?

Vierailija
10.06.2013 |

kaikki tuntemani lesbot ovat hyvin miesvihaista sakkia. Tunnen paljon. Yksi hyvä ystäväni kertoo minulle paljon omia lesboseksijuttujaan, mutta kun minä yritän kertoa jotakin heteroseksistä, hän suorastaan suuttuu ja sanoo, että häntä oksettaa. Hyi, miehet, ja hyi olkoon, penis, ällöttävää, oksettavaa. Baarissa hän on hyvin aggressiivinen miehiä kohtaan ja "suojelee" minua omistavasti. Hän aina olettaa, että kaikki miehet katsovat häntä vihaisesti ja varmasti juuri siksi, että hän on lesbo. Suurin ällötys hänelle on homomiehet ja homoseksi. Myös muut tuntemani lesbot ovat kallellaan tähän suuntaan, vaikka hän on räikein esmerkki.

Miksi homot ovat yleensä päinvastaisesti naisten hyviä ystäviä? 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on paljon tarkkarajaisempaa kuin lesbous. Jos mies kerran ryhtyy homoilemaan, on hän homo loppuun saakka, haluaapa sitä tai ei. Hän ei yksinkertaisesti kelpaa enää naisille parisuhteeseen.

Maailma on sen sijaan täynnä naisia, joilla on lesbokokeiluja takanaan. Lesbopiirien pahin pelko on kääntymys takaisin heterouteen, siksihän näitä lesbokokeilijoita halveksutaan niissä piireissä niin kovin. Pelätään että he vievät muitakin lesboja mukanaan takaisin miesten pariin.

Homoilla ei ole mitään tarvetta vihata naisia. Naiset kun eivät pysty, tai edes halua, houkutella miehiä pois homoudesta. Miehet sen sijaan hyväksyvät lesbotaustaisia naisia puolisoikseen, ollen näin suuri uhka täyslesbojen silmissä houkutellessaan (etenkin kauneimpia) naisia pois lesboudesta.

Tämä!

Mies on joko homo, bi tai hetero. Mies EI muutu elämänsä aikana. Heteromiestä ei voisi vähempää kiinnostaa seksi miehen kanssa eikä se siitä kiihotu tippaakaan (ihan tutkimusten mukaan).

Naisilla asia on eri. Täysi lesboja on erittäin harvassa. Mutta tääs täysi heteroita on myös erittäin harvassa. Lähes kaikki naiset kiihottuu naisten välisestä seksistä (tutkimusten mukaan). Naisista myös erittäin suuri osa on harrastanut seksiä naisen kanssa. 

Vai niin, että tämä on päivän agenda. Ei tuollaisia tutkimuksia ole olemassakaan. Eikä suurin osa ole harrastanut seksiä naisen kanssa.

Tälläkin palstalla on ollut kymmeniä kertoja tutkimukset jossa tuo asiat ont odistettu. Ei ole muiden ongelma jos sinä et seuraa palstaa.

Vierailija
82/95 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot eivät pidä miehistä, koska miehet yrittävät tunkea heidän mukaansa petiin. Naiset eivät tee samaa homoseksuaaleille.

Ja vielä: eihän miehistä pidä moni heterokaan nainen. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet oksettava. Määrittele "lesbotyttöystävä?" Mistä sä löydät homoja?

Vierailija kirjoitti:

No mun lesbotyttöystävä on suorastaan erityisen hyvää pataa miesten kanssa ainakin muhun verrattuna (oma kaveripiiri 90% naisia), joten en usko tällaisiin yleispäteviin lesbot vihaa miehiä -horinoihin tai vastaavaa myöskään homoista. Mun parhaita ystäviä on kaksi homomiestä ja se ne on mulle todella rakkaita ja yhtä lailla he pitävät myös minua erittäin tärkeänä ihmisenä hänen elämässään, heillä on muuten todella paljon naispuoleisia ystäviä.

Tunnen läjäpäin biseksuaaleja, homoja ja lesboja ja kaikista heistä vain yksi bi-nainen inhoaa miehiä ja kuvittelee mm. heidän olevan jotenkin naisia tyhmempiä. Hän tosin onkin vähän omanlaisensa tapaus myös muutenkin, aivot käy väärällä tavalla ylikierroksilla ja kuvittelee muutenkin ties mitä.

Terkuin bi-nainen

Vierailija
84/95 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden keskustelujen tasoo on täysi nolla. En todellakaan vihaa miehiä. En oikeasti vihaa yhtään ketään. Jos en satu jostain syystä jostakin ihmisestä pitämään, niin sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Satun tuntemaan aika monta lesboa, eikä tuollainen kuvaus sovi yhtään keneenkään. T. Se lepakko

Tuo on niin totta! Kaikki lesbot vihaavat miehiä!

Vierailija
85/95 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vihaavat. Miksi muuten moni lesbo pukeutuu kuin mies ja ostelee dildoja?

Vierailija
86/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vm 59 lesbo ja yksi jätkistä. En vihaa heitä kunhan eivät ala minun rouvaani lähennellä.

Vierailija
87/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan psykologit olivat sitä mieltä, että lesbot olivat alitajuisesti kateellisia miesten peniksistä. Voihan siinä olla jotakin perää.

Vierailija
88/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan psykologit olivat sitä mieltä, että lesbot olivat alitajuisesti kateellisia miesten peniksistä. Voihan siinä olla jotakin perää.

Onneksi olemassa on strap-on 👆

Vierailija
89/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei paljoa tiedä eikä ole hengaillut homojen kanssa riittävästi. Tottakai osa homoista vihaa naisia, en erittäin mieskeskeisiä ja irvailevat naisille. Jos olet nainen niin tuskin sinulle päin naamaa.

Hyvä esimerkki taannoin jossain lehdessä ollut tapaus, jossa homopari huijasi naisen synnyttämään heille lapsen kumppanuusvanhemmuuden ajatuksella ja etäännytti lapsen kylmästi tämän äidistä.

Vierailija
90/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä harmittaa kun ulkonäkö ei riitä komeaan mieheen  ja joutuvat tyytymään naiseen

Vierailija
91/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi ja olen itse törmännyt niin homoihin kuin heteroihin, jotka ylenkatsovat (jopa inhoavat) naisia. 

En silti yleistäisi, että homoseksuaaleilla olisi keskimäärin vihantunnetta eri sukupuolta kohtaan. 

Oma havaintoni on, että lesbolla on usein erityisen lämpimät välit isänsä kanssa, kun taas äitisuhde on ongelmallinen. Homopoika on usein äitin kultapoju, jolla on etäinen isä. Tämä on karkea yleistys ja otanta on suhteellisen pieni. 

Vierailija
92/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa yleistystä .. mutta ehkäpä ap ei muuta osaa .. 

Vierailija
93/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet homot eivät pidä naisista ja osa on täysin misogyynejä. Homot ja lesbot harvoin mahtuvat esim. samaan homoravintolaan keskenään ja monissa homoravintoloissa onkin erikseen naisten iltoja lesboille. Joillakin harhaluuloisilla homoilla on käsitys, että heteronaiset ja homot kilpailevat samoista miesmarkkinoista. Toki on edelleen kaapissa olevia homoja, jotka ovat naimisissa naisen kanssa ja pitävät miehiä sivusuhteina.

Vallalla on tietynlainen median luoma stereotypia, että homo on tytön paras ystävä, ja varmasti joissakin tapauksissa näin onkin.

Ja monet homomiehet ajavat myös kaupallista sijaissynnytystä, joka on ihmiskauppaa. Naisen keho ei ole mikään vauvakone, josta pitää saada ostaa vauva. Parhammillaan lähtevät Ukrainaan ostamaan ihmiskaupan uhrilta tilaustyönä vauvaa. Koiranpennun vieroitukseen on viikkoraja, milloin emän saa erottaa pennustaan, Venäjältä aikaisemmin sai sijaissynnyttäjältä vauvan suoraan synnäriltä.

94/95 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kohdelleet huonosti

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
95/95 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, sarjamme "asiantuntija tässä vaan kyselee" sai taas jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi