Lesbot vihaavat miehiä - miksi homot eivät naisia?
kaikki tuntemani lesbot ovat hyvin miesvihaista sakkia. Tunnen paljon. Yksi hyvä ystäväni kertoo minulle paljon omia lesboseksijuttujaan, mutta kun minä yritän kertoa jotakin heteroseksistä, hän suorastaan suuttuu ja sanoo, että häntä oksettaa. Hyi, miehet, ja hyi olkoon, penis, ällöttävää, oksettavaa. Baarissa hän on hyvin aggressiivinen miehiä kohtaan ja "suojelee" minua omistavasti. Hän aina olettaa, että kaikki miehet katsovat häntä vihaisesti ja varmasti juuri siksi, että hän on lesbo. Suurin ällötys hänelle on homomiehet ja homoseksi. Myös muut tuntemani lesbot ovat kallellaan tähän suuntaan, vaikka hän on räikein esmerkki.
Miksi homot ovat yleensä päinvastaisesti naisten hyviä ystäviä?
Kommentit (95)
Mun tuntemista lesboista ei kyllä yksikään tietääkseni vihaa miehiä. Ainakin kaikilla on miespuolisia kavereita enkä oo kuullut heiltä mitään miesvihapuhetta. Ärsyttäviä yleistyksiä.
Feminiininen lesbo ei yleensä vihaa miehiä, jotkut maskuliinityypin lesbot vaikuttavat vihamielisiltä mutta se on niiden epävarmuutta omasta identiteetistään, ne kun ei oikein voi kilpailla miehen kanssa aidosta miehisyydestä :D
Mä tiedän yhden lesbopariskunnan, kumpikaan ei kyllä ole miesvihaaja. Toinen työskentelee todella miesvaltaisella alalla joten hänellä suurin osa kavereista miehiä. Toinen taas on tehnyt sellaisen kanssa peti lapsia, ja yhteyttä pitävät tiiviisti, eikä muutenkaan mitenkään poikkeavasti miehiin suhtaudu.
kuulostaa oudolta, tiedän lesboja jotka diggaa miehii ja meit homoi kavereina...
No jos yhtään olisi perillä asioista, niin tietäisi, että on olemassa sellainen stereotypia, että homot vihaavat naisia. Suomessa ei niin vahvasti tuota ilmiötä ole.
Miksi vihaisin sellaista joka ei vaikuta mun elämään mitenkään?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:57"]
No jos yhtään olisi perillä asioista, niin tietäisi, että on olemassa sellainen stereotypia, että homot vihaavat naisia. Suomessa ei niin vahvasti tuota ilmiötä ole.
[/quote]
En erityisesti vihaa, paitsi niitä jotka ei usko että olen homo ja pillu ei kiinnosta. Ja niitä jotka ei usko että olen ihan vaan kaveri heidän miestensä kanssa enkä yritä ujuttaa munaa suuhun joka välissä.
No varmasti lesboja saattaa ärsyttää miesten yritykset enemmän kuin heteronaisia. Haluaisin oikeastaan lesboystävän, koska sitten ei olisi mitään sukupuolisia jännitteitä naisen kanssa. Heteroiden kanssa on kuitenkin melkein aina taustalla sellainen epäilys jostain seksisuunnitelmasta.
Ei pidä paikkaansa! Et taida tuntea yhtään homoja ja lesboja? Itse en ole keltään kuullut niin loukkaavaa tekstiä naisista (mm. rumista, vanhoista, lihavista tms.) kuin homomiehiltä! Voisi kuvitella, että varmaan kaikki heteromiehet arvostavat sen verran naista ihan sukupuolensa vuoksi, että eivät niin ala-arvoisesti kommentoi naisia. Varmaan homot pitävät joistain naisista, mutta usein tulee kyllä vaikutelma, että myös halveksuvat jollain tavalla. Sen sijaan skismaa homojen ja lesbojen välillä en ole huomannut, ehkä joissain tapauksissa sellaista voi ollakin.
Ei minun tuntemat lesbot vihaa miehiä, mutta eivät kyllä varmaankaan halua mistään peniksistä jutella. En ole koittanut, mutta arvelen näin.
Yleisellä tasolla homot vaikuttavat vihaavan kaikkea naisellisuutta. Kun katsoo esimerkiksi muotimaailmaa, missä suuri osa vaatesuunnittelijoista on homoja ja hyväksyvät malleiksi vaan nuoren pojan näköisiä naisia. Mitään merkkejä rinnoista tai perseestä ei hyväksytä. Tuon naisvihan takia tuhansia nuoria tyttöjä sairastuu anoreksiaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:52"]
Jaa. Mulla on sitten ollut vissiin hyvä tuuri kun mulla on homomiehiä ystävinä (eivät vihaa minua) ja kun tunnen lesboja jotka ovat sekä mun että mieheni ystäviä (eivät vihaa miestäni). Olisiko tässä jotain merkitystä silläkin miten ihminen itse suhtautuu? Mieheni suhtautuu lesboihin kuten ihmisiin.
[/quote]Ehkä jostain syystä pitävät sinusta, mutta pitäisitkö sinä heistä yhtä palvoen, jos tietäisit, että suhtautuvat joihinkin muihin naisiin halveksuen ja inhoten vain siksi, että eivät satu tykkäämään näiden ulkonäöstä tai muusta habituksesta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:34"]
Koska lesbous johtuu yleensä pettymyksestä miehiin, isään tai muuhun läheiseen mieheen. Homot ovat monta kertaa yksinhuoltajaäitien poikia, jotka ovat läheisiä äitinsä kanssa, mutta joilta puuttuu terve miehen malli.
Yksinkertaista.
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kasvoin ydinperheessä ja välit molempiin vanhempiin ovat hyvät
-Homomies33
En vihaa miehiä eikä kukaan ystäväpiirissänikään. En nyt luokittelisi kaikkia lesboja samaan syssyyn ystäväsi kanssa :)
Onneks sekä minä että avopuoliso ollaan bi-naisia, joten voidaan välttyä noilta lesbo-stereotypioilta!
Ärsyttää muuten se, että naisparin katsotaan tarkoittan samaa kuin lesbopari. Miten voisimme olla lesbopari, kun kumpikaan meistä ei ole lesbo?? :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:34"]
Koska lesbous johtuu yleensä pettymyksestä miehiin, isään tai muuhun läheiseen mieheen. Homot ovat monta kertaa yksinhuoltajaäitien poikia, jotka ovat läheisiä äitinsä kanssa, mutta joilta puuttuu terve miehen malli.
Yksinkertaista.
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta kasvoin ydinperheessä ja välit molempiin vanhempiin ovat hyvät
-Homomies33
[/quote]
Samoin.
Onko AP:lla siis joku seksistäpuhumis-terapiasuhde tän lesbon kaverinsa kanssa? Tuli vaan mieleen, että olen mielestäni tavallinen nainen ja kavereiden kanssa seksistä puhuminen ei ole kovin graafista vaan aika suurpiirteistä "menin sen kanssa sänkyyn". En muista että juteltaisiin mitään tarkkoja seksiaktin kuvauksia koskaan. Eli periaatteessa voitaisiin puhua miehen ja naisen välisestä seksistä tai sitten vaikka kahden naisen.
No mun lesbotyttöystävä on suorastaan erityisen hyvää pataa miesten kanssa ainakin muhun verrattuna (oma kaveripiiri 90% naisia), joten en usko tällaisiin yleispäteviin lesbot vihaa miehiä -horinoihin tai vastaavaa myöskään homoista. Mun parhaita ystäviä on kaksi homomiestä ja se ne on mulle todella rakkaita ja yhtä lailla he pitävät myös minua erittäin tärkeänä ihmisenä hänen elämässään, heillä on muuten todella paljon naispuoleisia ystäviä.
Tunnen läjäpäin biseksuaaleja, homoja ja lesboja ja kaikista heistä vain yksi bi-nainen inhoaa miehiä ja kuvittelee mm. heidän olevan jotenkin naisia tyhmempiä. Hän tosin onkin vähän omanlaisensa tapaus myös muutenkin, aivot käy väärällä tavalla ylikierroksilla ja kuvittelee muutenkin ties mitä.
Terkuin bi-nainen
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:03"]
Ei minun tuntemat lesbot vihaa miehiä, mutta eivät kyllä varmaankaan halua mistään peniksistä jutella. En ole koittanut, mutta arvelen näin.
Yleisellä tasolla homot vaikuttavat vihaavan kaikkea naisellisuutta. Kun katsoo esimerkiksi muotimaailmaa, missä suuri osa vaatesuunnittelijoista on homoja ja hyväksyvät malleiksi vaan nuoren pojan näköisiä naisia. Mitään merkkejä rinnoista tai perseestä ei hyväksytä. Tuon naisvihan takia tuhansia nuoria tyttöjä sairastuu anoreksiaan.
[/quote]
Mä en ymmärrä homoja jotka hakeutuu noihin naisten töihin. Mä ainaki oon kiinteistönhoitaja.
Osa homomiehidtä kyllä vihaa naisia, erityisesti fyysistä vartaloa ja seksuaalisuutta. Jopa ne, joilla on paljon naispuolisia ystäviä. Joka kerta olen yhtä järkyttynyt näiden homoystävien puheista, joita ei haluta yleisesti kuultavan.
T. homotstäviinsä etäisyyttä ottanut heteronainen
Mua ei kiinnosta naisten kanssa käydä mitään suhdejorinoita tai muutakaan syvällistä. En ole ystävä oikein kenenkään kanssa, kunhan porukassa pyörivät. Kavereitten tyttöystävät on aika vihamielisiä mua kohtaan, heteronaiset siis. Luulevat että yritän viedä niitten miehet. :( En siis kauheasti pidä naisista mutta en kai nyt vihaakaan. Miespuolisilla ystävillä ei ollut mitään vaikeuksia hyväksyä sitä että oonkin homo, vaikka yllätyksenä se tuli. Lesboja tunnen pari ja ne näyttää aina keskaria kun näkee mut. Jostain syystä.