Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua
Kommentit (466)
Tänään tämä taas Liviltä tuli.
Kauhean hävityksen tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Tulee juuri nyt liviltä.
Miten ne kehtaa näyttää tätä jaksoa uudestaan ja uudestaan? Vai onko niin, että kun kanavalla on esitys oikeus seuraavat kymmenen vuotta, niin ohjelman tekijöillä ei ole mitään vastaan sanomista?
Karsea jakso kaikkinensa. Yhtä Byggmaxin ym. mainosta koko jakso!!
Tää oli ilmeisesti siis se jakso mikä tuli tänään. Lopussa sanoi että oli "erittäin tyytyväinen että lähti mukaan, erittäin tyytyväinen". Mä ymmärrän että tv:ssä ei viitsi suoraa sanoa jos ei ole yhtään tyytyväinen lopputulokseen, mutta kuka sanoo noin jos ei ole yhtään?
Kerrassaan hirveän hävityksen tekivät, miten tuollainen voi olla edes mahdollista? Tuon kauheuden suunnittelijan täytyy olla joko mielipuoli tai sadisti.
Meni yöunet.
Katsoin tämän jakson eilen ja voin luvata, että kauhutarinat eivät ole lainkaan liioiteltuja. Heti alkuun ei asiakkaan ilmeestä voinut suoraa päätelmää tehdä, kun silmät aukaisi, mutta aika pian tuli murtunut ilme ja selkeästi kyyneliä nieleskeli. Ja ai kamala, teki mieli itsekin ruveta itkemään, koska piha oli kuin rais*auksen jäljiltä! Ai järkky. Kasvien korvaamista toisaalta en ihmettele, sillä eivät jättäneet lähes lainkaan juuria niille ja vanhat pensaat tarvitsevat todellakin suuren juurakon. Kasvit siis luultavimmin kuolla kupsahtivat siirrossa. Osaamisesta tässä jaksossa oli kyllä huutava puute.
Tää Ewa on pohjanoteeraus, ylimielinen.
Nyt kun näitä muitakin vanhoja H&H jaksoja on tullut katsottua, niin aika harvassa on onnistuneet muutokset hänen osaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä voi itkettää myös ilosta ja onnesta. Mun mielestä hän oli muutoksesta aivan yhtä onnessaan kuin muutkin tuollaisen jutun saaneet.
No ei ollut. Ja miksi olisi ollut, kun lopputulos oli juuri sellainen mitä kertoi haluavansa välttää?
Tietääkseni siirtolapuutarhan tontti meni aika nopeasti myyntiin tämän ohjelman tekemisen jälkeen. Siinä sitä tyytyväisyyttä sitten kerrakseen. Itse olisin sanonut jo kuvausten aikana, etten ole tyytyväinen sitten ollenkaan ja että toiveitani ei kunnioitettu lainkan ja myyntiin menee välittömästi. Ai kamala, mitä jälkeä tekivät. Tuollaista jälkeä voisi odottaa rivitalon pihaan, mutta että siirtolapuutarhaan? Ei ei ei..
Anni Hautalan mökki
- liikaa kasveja, vähempikin riittäisi, kasvavat kyllä
- liikaa leikattavaa nurmikkoa, kuntta sopisi paremmin
- ihan kaupunkipiha, kuten tällä suunnittelijalla yleensä
- liian iso pöytä, mihin talveksi (apupöytiä?
- saunamökki käsittämätön: pojille yläkerta, vieraille alakerta
- kodinkoneet (harvalla kotonakaan tuollaisia, kai Anni vierailleen ruoat laittaa jne
Voi ei, miksi tuo Ewa on taas otettu messiin :(
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautalan mökki
- kodinkoneet (harvalla kotonakaan tuollaisia, kai Anni vierailleen ruoat laittaa jne
Meilläkin on lapset parvella. Paras ratkaisu.
Annihan sanoi että kun tulee vieraita, he itse menee alamökkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautalan mökki
Minkä ikäiset lapset, pienille tuo parvi on vaarallinen. Ja kiva jättää vieraat lapsenvahdeiksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni Hautalan mökki
Minkä ikäiset lapset, pienille tuo parvi on vaarallinen. Ja kiva jättää vieraat lapsenvahdeiksi....
Saahan siihen portin.
Eikä ne voeraat siellä niitä vahdi kun hänhän sanoi selvästi että vieraat saa ylämökin.
Juu, eihän minulla ole kuin 2 omakotitaloa järven rannalla ja 1 merenrantamökki
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän minulla ole kuin 2 omakotitaloa järven rannalla ja 1 merenrantamökki
?
vastauksena kohtaan oot vaan köyhä
Vierailija kirjoitti:
Tää Ewa on pohjanoteeraus, ylimielinen.
Nyt kun näitä muitakin vanhoja H&H jaksoja on tullut katsottua, niin aika harvassa on onnistuneet muutokset hänen osaltaa.
On järkkyä, että tämä Ewa tienaa palkkansa muiden pihoja tuhoamalla. Joillain suomenruotsalaissuhteilla selkeästi päässyt noihin hommiin, niinhän nämä menee, ja sen verran hirveä tapaus. Muuta ei osaa kuin tuhota ja olla ylimielinen. Ottaisivat jonkun oikeasti lahjakkaan ja ymmärtäväisen suunnittelijan tilalleen.
Tämä jakso on niin hirvittävää katseltavaa, että se on syystäkin jo legendaarinen. Sääliksi vain käy tuota nyt jo ex-omistajaa, joka maksoi pitkän pennin (kuulemma 14000e) puutarhansa raisk*amisesta.
Terv. Primitiivi-Pertti